2017 m. liepos 10 d., pirmadienis

NYX Baltic Face Awards


Sveiki, mano brangieji, šiandien labai trumpai, prieš savaites anonsą, nori pasidalinti keliomis akimirkomis iš Rygoje vykusio NYX Baltic Face Awards finalo. Noriu pasakyti 'ačiū' organizatoriams už pakvietimą, rūpestį ir dovanas. Aš labai mėgstu Rygą, todėl sutikau važiuoti su dideliu malonumu, juolab žinojau, su manimi keliaus Darja, o tai reiškia tik vieną, galėsime fotografuotis ;-)



Toks buvo renginio tikslas? Teisėjai turėjo išsirinkti Baltijos šalių Face Awards nugalėtoją. Aš kartais nuo karto pažiūriu į nuostabius merginų ir vaikinų darbus, tobulus grimus (net liežuvis neapsiverčia vadinti 'tai' makiažu). Puikiai suprantu, taip daryti aš nemoku, tam reikia neeilinių sugebėjimų ir idėjų.


Labai patiko pats renginys, tiesą, vietos buvo mažoka, tačiau vakare oras buvo toks nuostabus, kad galima bus tiesiog sėdėti lauke ir džiaugtis Rygos vaizdais.






Apart NYX naujienas, buvo pristatytos Matrix ir Colorista naujienos.



Ar jau spėjote išbandyti turimus Colorista atspalvius? Jeigu ne, tai Colorista turi dar staigmenų: ryškiai mėlyna, pastelinė žalia ir ryški bordo.



NYX naujienų irgi buvo nemažai. Šį kartą aš jau mačiau kūno dažus, būtent juos dalyviai naudojo makiažams.






Renginys buvo labai įdomus, patiko visi finalininkų darbai, patiko filmukai ir makiažai, patiko idėjos ir pristatymas.




Na ir galiausiai nugalėtojas.... prisipažinsiu, aš irgi balsavau už jį, nes jis tikrai to vertas.


Žiūrime finalininko filmuką ir linkime jam šiltos saulės LA, kur jis keliaus jau netrukus.






Ačiū labai už gerai praleistą laiką.... Susimatysime kitais metais...





















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig