2017 m. rugpjūčio 29 d., antradienis

Fancy Gradient Color Makeup Brushes


Sveiki, mano brangieji, šią savaitę anonsas neplanuojamas, labai norisi prieš naująją sezoną pabaigti visus jau paskelbtus ir prieš kurį laiką anonsuotus įrašus, todėl dirbtu tik ta kryptimi. Naujienų daug, tačiau apie tai šnekėsime jau kitą savaitę. Šiandien jūsų dėmesiui ryškūs makiažo šepetėliai už juokingą sumą. Aš pastoviai sakiau bloge, kad šepetėliai turi būti tik geros kokybės, tik tada įmanomas tobulas makiažas. Investavau kosminius pinigus (kitaip nepavadinsi) į Sigmą, tačiau ar verta nusipirkti pigesnį variantą? Atsakymą aš jau žinau, skubu pasidalinti savo nuomone su Jumis.










Mano nuomonė:

Aš labai ilgai žiūrėjau į šiuos šepetėlių rinkinius, rankos labai norėjo užsakyti, tačiau geros kokybės šepetėlių turiu į valias. Ilgą laiką investavau pinigus į Sigmą, esu labai patenkinta kiek kokybe, tiek rezultatu, tačiau šepetėlių per daug nebūną. Puikiai žinau, kad rinkoje egzistuoja nuostabus Jessup kiniškas šepetėlių brendas, kur galima vos už 25 $ (galima ir už 15 $) nusipirkti pakankamai geros kokybės šepetėlių rinkinius. Internetinėje parduotuvėje www.rosegal.com nusprendžiau užsakyti būtent šį rinkinuką dėl kelių priežasčių: pas Darją mačiau panašų rinkinį, išbandžiau ir man patiko; jeigu netiks kokybė, galima naudoti nuotraukoms ir kompozicijoms; iš kitos pusės, toks rinkinukas savo spalva gali kelti nuotaika; pinigų suma nėra didelė, todėl galima surizikuoti.
Nuoširdžiai sakau, tikėjausi blogiau, bet gavosi visai patenkinamai. Negaliu pasakyti, kad tai tobuliausi mano turimi šepetėliai, bet vertinant kainą, galiu pasakyti, tikrai verta. 
Kas patiko: spalva ir kokybė (šepetėliai atrodo kokybiškai, nėra klijų kvapo, plaukeliai laikosi tvirtai, galima plauti). Šnekant apie pačius šepetėlius noriu pasakyti, kad čia šepetėliai skirti ir veido ir akių makiažui, iš veido makiažui skirtų noriu išskirti storą šepetėlį, kuris tinka kontūravimui. Kirstas ir pudros šepetėliai man nelabai, nes jie sugeria per daug produkto ir labai jau sintetiniai. Aišku, aš bandau juos liginti su Sigma, tačiau tai du nepalyginamieji dalykai. Iš kitos pusės pudrai aš naudoju BB-rį, todėl tokių šepetėlių man nelabai ir reikia. Kirstas plonas šepetėlis, kuris skirtas veido kontūravimui, man irgi visai patiko, jis plonas ir leidžia labai tiksliai modeliuoti veido kontūrą. Šnekant apie akių šepėtelius, čia viskas kur kas geriau, patiko absoliučiai visi šepetėliai, ypatingai antakių ir šešėlių sklaidymui.
Apibendrinant noriu pasakyti, kad nesitikėjau nieko gero, bet gavau gerus (gal kiek sintetinius, gal ne tokius minkštus kaip Sigma ir UD), tačiau tinkamus makiažui šepetėlius. Ar verta užsakyti? Aš manau tikrai verta, nes geriau tokie, negu jokių. Sutinkate? Aš užsakinėjau čia.

PR sample









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig