2017 m. rugpjūčio 29 d., antradienis

Madingų tendencijų nepastovumas


Kaip aš jau sakiau, labai noriu paskelbti visus nepaskelbtus įrašus. Šito drabužių derinio nuotraukos buvo padarytos dar pavasarį. Kodėl nepaskelbiau? Tai nebuvo laiko, tai man atrodė, kad yra gražesnių ir vertesnių drabužių derinių, o šitas labai paprastas ir skirtas kiekvienos dienos nešiojimui. Šiandien šnekėsime ne apie tai, o apie madingų tendencijų nepastovumą. Pavasarį ant bangos buvo tinklinės pėdkelnės, ar dabar jos madingos? Man, asmeniškai, tai atrodo jau juokingai, nes mada praėjo...

Kai kokios madingos tendencijos lieka amžiams, kai kurios labai greitai praeina. Ar vis dar madingos tokio tipo pedkėlnės? Aš manau viskas priklauso nuo to, kaip derinti, jeigu su sijonu ir suknele, dar įmanomas variantas, su džinsais? Man jau nesižiūri taip gerai, kaip atrodė dar prieš pusę metų. Nežiūrint į smulkmenas noriu aparti laisvalaiko drabužius, man tai - džinsai ir odinės striukės. Neseniai važiavau pro miestą ir supratau, dauguma atrodo būtent taip: džinai (juodi, melsvi, balti), palaidinė ir odinė striukė (juoda, pilka, nude). Puikiai suprantu, taip derinti lengviausiai, tačiau bendras vaizdas labai primina inkubatorių, kur visų drabužiai atrodo vienodai, kur visi bijo išsiskirti iš minios. Ką siūlau? Juodas ir neutralių spalvų striukes keisti ryškiomis: bordo, geltonos, mėlynos, žalios, tamsiai žalios. Juk spalvų begalybė, o derinti (kaip parodo praktika) ne taip ir sunku. Mano mėgstamiausias variantas - bordo, nešioju vos ne kiekvieną dieną.







Striukė - ZAFUL 
Džinsai - ZARA
Rankinė - Mohito
Laikrodis -KOMONO
Avalynė - SEEZER









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig