2017 m. rugsėjo 13 d., trečiadienis

Blue&White


Aš nuoširdžiai vis galvojau, kad baltos spalvos aukštakulniai tinka tik krykštinoms ir vestuvėms, ir tai su sąlyga jeigu tu nuotaka arba krikšto mama. Prieš savo vestuves (prieš du metus) aš nusipirkau baltos spalvos aukštakulnius iš ZARA parduotuvės, galvojau, kad bus puiki alternatyva YSL avalynei pakeisti vestuvių dieną. Nepatikėsite, tačiau užsidėjus kelis kartus 'pranešioti' ir išbandyti ar nespaudžia, aš taip juos įsimylėjau, kad sunešiojau per vieną sezoną net neužsidėjus per vestuves. Tik dabar atėjo suvokimas, kad baltos spalvos avalynė ne tik madinga ir gražu, bet ir be galo stilinga. taip, pilnai sutinku, reikia mokėti derinti, nes nieko nėra blogiau už nude arba juodos spalvos pėdkelnes su šviesios spalvos avalyne.
Aš vis ieškojau baltos spalvos aukštakulnių, man įprastose parduotuvėse nieko panašaus nebuvo. Aš norėjau minkštu, patogių ir būtent tokios Stiletto formos, kur atrodo ant kojos labai gražiai, tačiau niekur nespaudžia. Pagaliau užsakiau iš www.rosegal.com ir likau labai labai patenkinta. Šitie aukštakulniai nėra iš pigių, jie labai kokybiški, patogūs ir minkšti, vienintelis minusas - spalva kiek per geltona, aš tikėjausi akinamo baltumo. Šnekant apie rankinę noriu pasakyti, kad labai rekomenduoju. Rankinė labai maža, tačiau tinka prie bet tokių drabužių. Aš manau, kad mažos rankinės ir oversized tipo megztiniai šio rudens 'must have', pridėkite dar aptemptas kelnes arba pieštuko formos sijoną ir gražius aukštakulnius.








Megztinis - ZARA
Kelnės - ZARA
Rankinė - Rosegal
Avalynė - Rosegal
Laikrodis - Daniel Wellington
LBB15 taikoma 15% nuolaida










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig