2018 m. liepos 10 d., antradienis

PUPA I'M MATT Lūpų dažai (spalva 030 MYSTERY ROSE)


Labas rytas, mano brangieji, mano sveikata pasitaisė, tikriausiai dėl to, kad gavau pakvietimą trečiadienį važiuoti į Rygą (dalyvausiu naujų maudymukų kolekcijos pristatyme). Nors į Rygą važiuoju labai labai dažnai, vistiek džiaugiuosi atsiradus tokiai galimybei. Šiandien bloge noriu papasakoti apie tobulus rožinio atspalvio lūpų dažus iš PUPA matinių lūpų dažų kolekcijos.




I'm Matt“ matiniai lūpų dažai aprengia jūsų lūpas gilia bei intensyvia matine spalva. Nepakartojamai malonios, aksominės tekstūros lūpų dažai priglunda prie lūpų, nesausina, nesubėga ir ilgą palaiką palaiko komforto pojūtį. Naujos kartos formulėje yra aukštos koncentracijos pigmentų ir lakų, kurie vienu potėpiu užtikrina tolygią ir gražią spalvą. Kreminės tekstūros sudėtyje esantys vaškai suteikia lūpoms elastingumo ir švelnumo, o laukinių mangų sviestas pasižymi minkštinamosiomis ir drėkinamosiomis savybėmis.

Kur pirkti: Kosmada






Mano nuomonė:

Pupa kosmetika seniai tarp mano favoritų, kainos labai prieinamos, o kokybė tobulai. Gaila, seniai negaudavom naujienų testavimui. Neseniai dalyvavome PUPA naujienų pristatyme, OMG, kiek tobulų naujienų ruošiasi pristatyti PUPA, tačiau gavome testavimui maskuoklį, lūpų dažus, micelinį vandenuką ir kūno priežiūros priemones. Logiška, nesu žurnalas tam, kad pasakoti apie planuojamas naujienas, todėl pasakoju apie savo patirtį ir apie išbandytus matinius nuostabios rožinės spalvos lūpų dažus.
Kaip kartais faina dalyvauti naujienų pristatyme su kitomis blogerėmis. Ne visada atstovai žino kokios spalvos geidžia mano širdutė, todėl mes labai greitai apsikeičiame. Mano dovanų maišiuke buvo labai ryškus fuksijos atspalvis. Taip, tokios spalvos man patinka, bet daugiau tokių nenoriu, nes geriausias iš geriausių jau atrastas, vargu, ar aš galėsiu pakeisti savo nuomonę. Sandra savo dovanų maišelyje atrado šį grožį, jau tikriausiai supratote, kad mes labai sėkmingai apsikeitėm atspalvius ir abi likome patenkintos.
Visi puikiai žinome, kad matiniai šviesių atspalvių lūpų dažai kelia daugiau problemų, nei džiaugsmo. PUPA šiuo klausimu tobulybė, spalva tobula, konsistencija tobula (lūpų dažai nesausina lūpų, neparyškina šerpetojimų ir nesubėga į raukšles), spalva išsilaiko beveik visą dieną, tik pradeda kiek blukti po valgio arba kavos pertraukos, įpakavimas stilingas, sunkus ir prabangus.
Ar rekomenduoju? Tikrai taip, 030 MYSTERY ROSE pranoko visus lūkesčius ir tapo mėgstamiausių.

PR sample












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig