2018 m. rugpjūčio 28 d., antradienis

Elvital Extraordinary Oil Extra-Fine Coconut Oil


Kai visos gauname tas pačias naujienas tampa net neįdomu žiūrėti Instagramą, jau tiksliai žinau, ką ir pas ką pamatysiu. Toks jau tas blogerių gyvenimas, ieškoti būdų išsiskirti iš minios. Aš nuoširdžiai labai mėgstu L'oreal plaukų priežiūros priemones, todėl labai trumpai ir aiškiai pabadysiu parašyti savo nuomonę apie naujienas su kokosų aliejumi.









Mano nuomonė:

Ir nieko nėra tokio pačiai pirkti L'oreal plaukų priežiūros priemones, jas pirkau pastoviai nes turėjau savo atrastus perliukus. Vienas iš tokių: Gloss rožinės spalvos linija, kurios kažkodėl jau nėra Lietuvoje (savo pirkau Turkijoje ir Anglijoje), plaukų aliejus (kuris visiškai nenusileidžia Kerastase) ir raudona linija skirta dažytiems plaukams. O kaip gi naujiena Elvital Extraordinary Oil Extra-Fine Coconut Oil ? Man labiausiai patiko kaukė, kurią galima naudoti įvairiais būdais (kaip balzamą, kaip įprastą kaukę, kaip naktinę kaukę ir kaip formavimo priemonę). Aš naudoju kaip naktinę kaukę, rezultatas - tobulissimo, plaukai švelnūs, nepasunkinti ir labai gražūs. Labai labai rekomenduoju, o tas švelnus kokosų kvapas tiesiog veda mane iš proto, svarbiausiai, jis pasilieka plaukuose ir taip greitai neišgaruoja kaip visi kiti. Kaip šampūnas ir balzamas? nieko ypatingo, šampūnas kaip šampūnas gerai plauna, balzamas man per silpnas, man reikia labiau maitinančios priemonės, vat tokios kaip kaukė. Naudojant visas priemones kartu efektas man patinka, tačiau naudojant tik kaukę, efektas išsilieka.

PR sample





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig