2018 m. rugsėjo 20 d., ketvirtadienis

Back to 90s


Sveiki, mano brangieji, ar girdėjote, kad 90 mada sugrįžo? Nežinau, kaip žiūrite į trumpus languotus sijonus (aš tai pozityviai) ir aukštos platformos batus (aš labai neigiamai), bet tai skonio reikalas. Viename iš renginių buvo nurodytas būtent toks dress code, todėl aš net negalvodama iš savo spintos ištraukiau platėjančius džinsus.
90 taisiais pradėjau eiti į mokyklą, ką prisiminu apie tuos laikus? Lambada džinsinius sijonus, kelnes ir išsiuvinėtas sukneles. Bet ar tai yra gražu? Tai visiškai ne mano stilius todėl norisi, einat į reginį, atrodyti nors kiek stilingai ir gražiai. Platėjantys džinsai mano istorija, nors jie nėra madingi ir šio sezono 'must have' jie labai gražiai prailgina kojas, o derinant su tokiu megztiniu (tiesa, megztinis paskolintas vyro drabužinėje)






Nuotraukos: Darja (http://luscious-style.com)
Džinsai ir avalynė - Prada
Laikrodis - Skagen (Mados Prieskoniai)
Plaukai - Balmain Hair Couture 
Megztinis - Tommy Hilfinger












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig