2018 m. gruodžio 15 d., šeštadienis

Laisvalaikis


Aš manau, kad nėra nei vienos blogerės, pas kurią nepilktų drabužių derinuko iš rudens arba vasaros sezono. Pas mane stabiliai lieka po vieną nuotraukų sesiją, kur nežinai ką daryti, arba postinti arba palikti kitam sezonui. Kai visiškai nesinori rašyti kažkuo labai rimto (o noras neateina jau visą savaitę), aš nusprendžiau tiesiog pasidalinti mano laisvalaiko drabužių pasirinkimu. Juk ne kiekvieną dieną aš nešioju sukneles, sijonus ir tobulus paltus, mano drabužinėje garbingą vietą užima ir striukės. Paprastos, pūkinės, juodos, pilkos, nude. Jas labai paprasta derinti su džinsais, šiltais megztiniais ir laisvalaiko avalyne.



Dabar pasakysite, o kas čia išskirtinio? Tiesiog džinsai, tiesiog striukė, tokių drabužių derinių gatvėje milijonas. Tikrai taip, bet keik blogerių šneka apie paprastumą? Labai mažai, vis sluoksniuoja, prigalvoja, derina atspalvius. Juk kartais galima būti tiesiog savimi ir negalvoti apie sudėtingas kompozicijas, o mėgautis gyvenimu, gamta ir laisvu laiku. a ne?








Striukė - Max Mara Weekend
Džinsai - Prada
Avalynė - Asos
Rankinė - Prada
Plaukai - Balmain Hair Couture







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig