2018 m. gruodžio 16 d., sekmadienis

#pixiglow


Be galo ir krašto džiaugiuosi turėdama galimybę bendradarbiauti su Pixi, nes PR siuntos atrodo taip, kad priverčia ne tik nusišypsoti, o šokinėti po namus ir laimės, o aš, patikėkite, blogerė jau seniai, mačius labai daug ką. Visai neseniai gavau dar vieną siuntą iš pixi, pagaliau tai buvo makiažo priemonės, nes pirmoji siunta buvo veido priežiūra, toliau lūpų dažai, o internetinis puslapis sukeldavo labai didelį norą išbandyti šešėlius, antakiams skirtas priemones ir skaistalus.









Mano nuomonė:

Tikriausiai tai didžiausi mano turimi skaistalai, nes tokių didelių įpakavimų aš dar nesu mačiusi. Kaip aš pastoviai sakau, liks dar ir vaikams, nes per savo gyvenimą man niekada nepavykdavo pabaigti nei skaistalus, nei higlighterį. Pas mane atkeliavo labai graži dėžutė su dviejų spalvų veido modeliavimo priemonėmis (ilgai galvojau, kaip pavadinti šį stebuklą, tikrai ne higlighteris, nei skaistalai, nei bronzantas). Man labiausiai patiko švelni persikinė spalva GlidedBare, ji puikiai tinka kontūravimui - jeigu tamsiausią spalvą naudoti vietoje bronzanto, šviesią kaip higlighterį, o skaistalais atgaivinti veido odą. Pradžioje man kiek pritrūko pigmentacijos, tačiau panaudojus ilgesnį laiką aš supratau, kad gal ir nereikia švytėti taip stipriai ir konkuruoti su Kalėdine eglute. Vienintelis minusas - šių skaistalų ir pixi priemonių negalima įsigyti Lietuvoje, todėl tenka rinktis internetu, o su dekoratyvine kosmetika tai sunkiau, nei su veido priežiūros priemonėmis. Ar rekomenduoju? Labai, bet pradžioje pradėkite nuo tobulo pixy "glow" tonizuojančio losjono, jis tikrai taps jūsų favoritu, o apie ji pašnekėsime jau netrukus, nes šią savaitę gavau didžiausią butelį su savo vardu. Malonu? Tobulisssimo.

PR sample








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig