2019 m. sausio 3 d., ketvirtadienis

Pilkos ir juodos spalvos duetas


Vakar aš visiškai netikėtai supratau, kad viena iš mano mėgstamiausių ir dažniausiai pasirinktų spalvų praeitais metais drabužiuose, buvo geltona. Taip, buvo ir raudona ir fuksijos ir nude, bet geltona dominavo. Gal ne taip ryškiai, kad pastebėtų mano sekėjai, nes jie nemato manęs kiekvieną dieną, o fotografuotis su viena ta pačia suknele noro visiškai nebuvo. Gavau daug savo sekėjų žinučių, kad jų drabužinėse dažniausiai dominuoja pilkos ir juodos spalvos, ką daryti ir kaip pagyvinti drabužių derinius.
Patikėkite, mano drabužinėje irgi pilna pilkų ir juodų drabužių, juos derinti labai lengva, galvoti nereikia. Aš pasakysiu nuoširdžiai, man net sunku žiūrėti kitų blogerių nuotraukos, jeigu spalvų pasirinkimas tipiškas ir neįdomus. Sutinku, jeigu nemoki žaisti spalvomis, reikia išmokti žaisti skirtingomis formomis. Tai daryti moka vienetai, sluoksniuoti drabužius irgi moka vienetai, net aš ne iš jų skaičiaus. Tai ką daryti? Kartais leisti sau pasirinkti baltus, pilkus, juodus drabužius. Ir viskas. Nusikaltimas? Tikrai ne, tačiau ir ne mados viršūnė, tiesiog patogu, faina, lengvai derinama ir visiems suprantama. Tačiau kartais, vietoje pilko megztiniu pasirinkti mėlyną, žalią, geltoną ir galimai, ryškios spalvos vistiek apsigyvent jūsų drabužinėje, nes prie geltono megztinio labai reikia ir geltonos rankinės ir aukštakulnių.







Nuotraukos: Darja (http://luscious-style.com)

Megztinis - Ralph Lauren
Sijonas - Mango
Rankinė - Coccinelle
Diržas - Salvatore Ferragamo
Paltas - Max&Co








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig