2019 m. liepos 13 d., šeštadienis

Maybelline Face Studio Prime


Labas rytas, mano brangieji, vakar leidau sau pailsėti, o šiandien visos mano pajėgos skirtos blogo rašymui. Pradėsime nuo Maybelline naujienų, šnekėsime apie Maybelline Face Studio primerius, kurie skirti glow efektui ir kovoti su raudoniu.










Mano nuomonė:

Manau niekam paslapties neatskleisiu sakydama, kad hidraiting (drėkinamasis makiažo pagrindas) vienas iš mėgstamiausių blogerių makiažo pagrindų. Taip, jis labai patinka ir man, net nežiūrint į tai, kad man labiausiai norisi paslėpti poras ir suteikti makiažui ilgaamžiškumo, plius matinio efekto. 
Sakau nuoširdžiai, jeigu nebandėt Hidraiting pagrindo, privalote tai padaryti kaip įmanoma greičiau, nes jis ne tik drėkina, bet ir puoselėja odą. Labai džiugu, kad pagaliau Maybelline praimerių šeimą papildė dar keli makiažo pagrindų variantai: švytėjimui ir lengvam glow efektui ir skirtas kovoti su raudoniu. Šitoje vietoje irgi be siurprizu, man labiausiai patiko Illuminating primeris. Jis labai švelnios rožinės perlamutrinės spalvos be blizgučių, maloniai tepasi ir pasiskirsto ant veido, suteikia vos matomą glow efektą ir puikiai drėkina mano odą. Likau labai labai patenkinta tiek rezultatu, tiek tekstūra, tiek nuostabiu aromatu.
Makiažo pagrindas skirtas kovoti su raudoniu irgi geras, tačiau aš kovoju su raudoniu visiškai kitokiais būdais, naudojant tam tiktus kremus veidui ir derinant mitybą, todėl toks primeris man nėra aktualus.

PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig