2019 m. rugpjūčio 26 d., pirmadienis

Kiehl's Avocado Nourishing Hydration Mask


Gero pirmadienio, mano brangieji, aš labai vertinu sveiką mitybą ir sveiką gyvenimo būdą. Ne, gaunasi ne visada, visi mes žmonės, tačiau avokado, salotų lapai ir daigai mano šaldytuve yra visada. Dažniausiai mano pasirinkimas rytais - tostai su avokadais, tai labai sveika ir gardu. Pagaliau, avokadas yra ne tik mano mitybos racione, bet ir kosmetinėje ir kosmetikos sudėtyje. Visi puikiai žinome apie paakių kremą su avokado ekstraktu iš Kiehl's, tai vienas iš populiariausių ir perkamiausių priemonių. Visai neseniai Kiehl's pristatė maitinamąją ir drėkinamąją kaukę su avokadais Kiehl's Avocado Nourishing Hydration Mask apie kurią aš pasakosiu šiandien plačiau bloge.









Mano nuomonė:



Kaip sako dietologai, akovado sudėtyje labai daug vertingų medžiagų, šis vaisius yra labai vertinamas dėl maistinių medžiagų kiekio, taip pat, dėl švelnaus skonio ir puikios tekstūros. Šiuo metu avokadai yra labai populiarūs sveika mityba besidominčių žmonių tarpe, dar kartais kitaip vadinami "supermaistu". Kaip ir minėjau, avokadas yra labai maistingas, turi daugybę skirtingų vitaminų ir mineralų savo sudėtyje, tad pateikiu tik keletą jų: vitaminas E, C, K, B5, B6, taip pat, folatų, fosforo, magnio, kalio ir tt
Didelis pranašumas ir nauda šnekant apie avokado panaudojimą kosmetilogijoje, jis maitina ir švelnina odą. Tyrime, paskelbtame kosmetikos mokslų žurnale, nustatyta, kad tam tikri avokado junginiai, gali padėti padidinti odos kolageno kiekį, o vitaminai A ir E puoselėja odos grožį, gražina jai prarastą elastingumą ir spindesį. Reikėtų pabrėžti, kad avokadas sudrėkina ir minkština odos epidermį.
Kiehl's maitinamoji ir drėkinamoji kaukė veidui gali nustebinti labai malonia ir kremine tekstura, gamintojas rekomenduoja mažą kiekį kaukės pašildyti tarp pirštu ir tepti plonu sluoksniu ant viso veido. Patikėkite, jausmas nerealus. Kaukės konsistencija tiršta, nuo rankų šilumos virsta aliejumi, tepasi labai maloniai, o jaučiasi ant veido puikiai. Kaukės sudėtyje yra avokado ekstraktas, avokado aliejus, bei nakvišų aliejus (kuris gerai drėkina, puoselėja ir švelnina veido odą). Gamintojas rekomenduoja naudoti kaukę kelis kartus per savaite, palaikyti ant veido apie 15 minučių ir nuplauti šiltu vandeniu.
Galiu pasakyti drąsiai, po pirmo naudojimo supratau, tai viena iš mano mylimiausių veido kaukių, mano oda po vasaros išsausėjusi, jai reikia ypatingo maitinimo ir kiek stipresnių ir efektyvesnių priemonių, Kiehl's Avocado Nourishing Hydration Mask tobulas pasirinkimas. Po naudojimo mano oda ypatingai švelni, pamaitinta ir atrodo nuostabiai. 
Labai rekomenduoju išbandyti, manau tikrai įvertinsite visus šios kaukės privalumus po pirmo panaudojimo.

PR sample



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig