2019 m. rugpjūčio 23 d., penktadienis

MIXA


Jeigu jūsų veido oda jautri, linkusi į raudonį, turite spuogų arba rankų ir kūno oda labai sausa, tikriausiai girdėjote apie MIXA. Gamintojas siūlo labai daug skirtingų veido ir kūno priežiūros priemonių tam tikroms problemoms spręsti. Tai nėra mano pirmoji patirtis su MIXA, tik mano testuojamos priemonės buvo kiek kitokios (testavau priemones su hialuronu veido odos stangrinimui ir drėkinimui), o dabar gavau geriausiai parduodamas priemones (jos yra labai populiarios Baltijos šalyse skaičiuojant pagal pardavimus). Trumpai apžvelgsiu dėžutės tūrinį, bei papasakosiu apie labiausiai patikusią priemonę.










Mano nuomonė:

Jeigu aš šneku apie veido odą, paskutiniu metu šneku apie spuogus. Jau manęs visi klausia, kur tie spuogai? Pasirodo, labai sėkmingai ir gana greitai jų atsikračiau. Man labai padėjo MIXA micelinis vanduo. Aš niekada nenaudoju micelinio vandens solo, aš naudoju ir prausiklius, ir šveitiklius, ir micelinį vandenį. Būtent tada rezultatas tobulas. Šnekant apie MIXA noriu pasakyti, kad veido valymo priemonių pasirinkimas siūlomas didelis, aš gavau micelinį vandenuką skirtą jautriai linkusiai rausti odai. Nežinau kaip gamintojai atspėjo, bet mano oda būtent tokia. Rezultatas teigiamas, makiažas nuvalytas švelniai, priemonė nesukelia alergijos ir stabdo spuogų atsiradimą. Mano mėgstamiausia ir 'must have' priemonė vasara tapo drėkinamasis kremas riebiai odai nuo spuogų. Pasakysiu atvirai, net jeigu jūsų oda ne tokia, tačiau linkusi riebaluotis, ypač vasarą, labai rekomenduoju išbandyti šį lengvos tekstūros drėkinamąjį kremą, jis idealiai tinka naudoti kaip makiažo pagrindą, jis puikiai drėkina, švelnina ir puoselėja veido odą. Aš užmiršau apie visas savo turimas sunkias anti-age priemones, nes vasarą jų tekstūra man per sunki, manau, būtent tai ir tapo mažų spuogelių atsiradimo priežastimi.
Visas kitas priemones (kūno kremą su hialuronu, rankų kremą sausai odai ir veido kremą labai sausai odai su aliejais) testavo mano mama. Kas labiausiai patiko mano mamai? Rankų kremas. Aš nesu rankų kremų fanatas, man jie gali būti, gali nebūti, o mama juos naudoja pastoviai. MIXA vienas iš geriausių, jį galima naudoti tik vieną kartą per dieną, nes jaučiamas labai stiprūs rankų odos maitinimas ir kaupiamasis efektas. 
Liko išbandyti rubrikoje liko veido kremas labai sausai odai praturtintas aliejais - tokius kremus aš dažniausiai naudoju žiemą, kai veido oda išsausėjusi ir reikalauja ypatingo maitinimo. Dabar testuoti nerizikuoju ir labai laukiu dar vienos MIXA siuntos, kuri bus skirta tik mano odai. Kokia mano oda? Mišri, linkusi riebaluotis ir su raudoniu, todėl laukite tęsinio.

PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig