2019 m. lapkričio 21 d., ketvirtadienis

PASIRŪPINK MŪSŲ PLANETA IR SAVO ODA SU GARNIER, NATŪRALIAI!


Gero ryto, mano brangieji, neseniai gavau labai fainą ir mielą Garnier kompanijos dovaną su prisistatymu ir kompanijos pozicionavimu rinkoje. Visi puikiai žinome ir labai dažnai perkame tiek Garnier vienkartines lakštines kaukes, tiek plaukų priežiūros priemones, tiek veido kremus, tiek micelinį vandenį. Be jokios abejonės, Garnier vienas iš lyderių mass market rinkoje, tačiau kiek mes žinome apie kompanijos filosofiją, misiją ir viziją?




Garnier – tai natūralių gamtinių medžiagų galios ir pažangių technologijų derinys. Tai tikroji maksimalaus efektyvumo paslaptis. Kiekvieną dieną mes semiamės įkvėpimo iš gamtos, o dirbdami tvariai grąžiname jai skolą. Garnier specialistai gamtos dovanas – vaisius, sėklas, žiedus ir žiedlapius, mineralus – derina su odos pažangios priežiūros formulėmis. Siekdami išgauti veikliąsias medžiagas, mes atliekame išsamius tyrimus ir taikome naujausias technologijas, leidžiančias atskleisti tikrąją gamtos galią ir poveikį.
Esminiai Garnier įsipareigojimai:
·       Tvarūs ištekliai. Esminiai Garnier veiklos principai – saugoti biologinę įvairovę ir mažinti poveikį mūsų planetos klimatui. Vis daugiau dėmesio skiriame sudedamųjų medžiagų, formulių ir pakuočių ekologiškumui. Ir naudojame vis daugiau gamtinės kilmės medžiagų, gaunamų iš tvarių šaltinių ir tvariai dirbančių tiekėjų. 
·       Natūralesni produktai. Garnier vertybės aprėpia visą prekės ženklo produktų asortimentą. Kiekvienas produktas atspindi optimalų natūralių ingredientų ir pažangių technologijų derinį, sukurtą laikantis tvaraus vystymosi politikos.
·       Aplinkos apsauga. Garnier siekia sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų poveikį gamtai, todėl atliekas ir medžiagas perdirba ir naudoja pakartotinai. Be to, Garnier odos priežiūros priemonių indeliai yra vieni lengviausių visoje rinkoje. Visos kartoninės ir popierinės pakuotės yra įvertintos Miškų tvarkymo tarybos (FSC, angl. Forest Stewardship Council) sertifikatu, kuriuo patvirtinama, kad joms gaminti naudojamos medžiagos gaunamos iš tvariai tvarkomų miškų.








Mano nuomonė:

Aplinkos apsauga viena iš populiariausių temų pasaulio rinkoje, nesvarbu, ar mes šnekame apie kosmetikos, ar apie drabužių gamybą, ar apie maisto vartojimą. Vienu žodžiu, pagaliau kompanijos susirūpino natūralių produktų gamybą, plastiko panaudojimu, įpakavimo pasirinkimu ir pakartotinu perdirbimu. Garnier kompanija nėra išimtis, todėl savo dovanų dėžutėje aš radau ir daugkartinio panaudojimo maišiuką, su kuriuo dabar eisiu į parduotuvę, nepirksiu plastikinių maišelių ir irgi prisidėsiu prie aplinkos saugos.
Grįžtant prie Garnier priemonių noriu pasakyti, kad esu bandžiusi labai daug micelinių vandenukų veido valymui, tačiau vienas iš mėgstamiausių taip ir lieka Garnier, tiesa, ne klasikinis rožinis variantas, o geltonas su aliejais, jis geriau (mano nuomone) nuvalo tiek veido, tiek akių makiažą, maitina sausą veido odą ir nesukelia alergijos.
Vienkartinės lakštinės Garnier veido kaukės mano 'must have', naudoju jas pastoviai. Jos visada yra mano kosmetinėje, o kaip parduotuvėse akcijos, perku daug. Galiu drąsiai teigti, kad tai geriausios ir mažiausiai kainuojančios kaukės rinkoje, kuriuos puikiai drėkina, tonizuoja, stangrina ir paruošia veido odą makiažui.
Pabaigai apie Garnier pristatoma naujiena, lengvąjį veido gelį su gamtine hialurono rūgštimi ir alijošiaus ekstraktu, kuris skirtas drėkinti veido odą. Gamintojas siūlo kelis gelio naudojimo būdus, kaip dieninį kremą, kaip drėkinamąją kaukę, kaip vakarinę gaivumo odai suteikiantį priemonę. Koks naudojimo būdas patiko man labiausiai? Kaip drėkinamąją kaukę, užtepu gelį labai storu sluoksniu ir leidžiu jam susigerti (pirmus kelis kartus gelis susigerdavo iki paskutinio lašo per penkias minutes, dabar likučius reikia nuvalyti), po naudojimo veido oda švytinti, pamaitinta ir vizualiai atrodo gražiai. 

Apibendrinant noriu pasakyti, kad dabar svarbu rinktis ne tik kosmetikos priemones, tačiau ir kompanijas (kurias jos gamina). Man labai svarbu kompanijų filosofija, požiūris į gamtą, išteklių naudojimą, įpakavimuss ir perdirbimą.

PR sample






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig