2020 m. balandžio 2 d., ketvirtadienis

Apie mylimiausią Antipodes mineralinę pudrą (Antipodes® Performance Plus Mineral Foundation Biri mineralinė pudra Light Yellow 02)


Sveiki, mano brangieji, kas seka mane Instagram paskyroje  jau žino, gavau fantastišką siuntą iš www.bioteka.lt internetinės parduotuvės. Mano džiaugsmui nebuvo ribų, kai pamačiau Antipodes mineralinę pudrą šviesesnio atspalvio, nėra ko slėpti, tai mano 'must have', nes dar vienos tokios tobulos mineralinės pudros rinkoje tikrai nerasite.






Gerai maskuoja, oda atrodo sveikai, skaisčiai ir nepriekaištingai. Drėkinamojoje pudroje su apsauginiais filtrais nuo saulės SPF15 yra revoliucinių Vinanza Grape vynuogių ir kivių, gerinančių odos būklę.

Kasdienis ritualas: nedidelį kiekį pudros išberkite į pudros dangtelį, padenkite ja kabuki šepetėlį ir pastuksenkite, kad pašaltintumėte pudros perteklių. Sukamaisiais judesiais užtepkite ant šviežiai sudrėkintos veido odos. Norėdami geriau užmaskuoti, pasirinktus odos plotus padenkite papildomu kiekiu pudros. Naudokite vieną arba po to užtepkite Performance Plus skaidrią baigiamąją pudrą. Tinka daugeliui odos būklių, itin rekomenduojama jautriai.

Sudėtis: Bismuth oxychloride CI 77163, mica CI 77019, zinc oxide CI 77947, titanium dioxide CI 77891, kaolin, silica, iron oxides CI 77491, CI 77492, CI 77499, zinc stearate, vitis vinifera and actinidia chinensis (Vinanza Performance Plus® sauvignon blanc grapeseed & kiwifruit) extract, simmondsia chinensis (jojoba seed) oil, ascorbic acid, tocopherol (Vitamin E).

Pirkti: www.bioteka.lt





Mano nuomonė:

Kaip jau supratote, tai nebe pirmas pudros įpakavimas mano kosmetinėje, pirmasis buvo 03 atspalvio, aš jį labai sėkmingai naudojau visą vasarą ir galiu pasakyti, kad jis buvo tobulas. Fantastiškas maskvimas, tobulas padengimas, gražus ir tinkantis atspalvis, lengvas glow efektas ir gyvo ir natūralaus veido rezultatas, vizualiai mažiau matomos poros. Atrodo didelė kaina, tačiau už tokią kokybę ir tokį rezultatą aš pasiruošusi mokėti ir daugiau, juolab, pudra naudojasi labai taupiai. Mano tamsaus atspalvio pudros liko mažiau nei pusė įpakavimo (priminsiu, naudojau kiekvieną dieną beveik 3 mėnesius). Antipodes mineralinė pudra gerai susitvarko su odos problemomis, maskavimas nuo vidutinio iki labai gero, labai natūraliai atrodo, tinka net labai riebiai odai (patikrinta aukštos temperatūros klimate). Dabar mano rankose dar vienas įpakavimas - spalva Light Yellow. Jeigu Medium Beige daugiau į oranžinį, Yellow į geltonumą, tačiau labai gerai atrodo ant veido. Pudros spalva prisitaiko prie odos ir  turi SPF 15 filtrą. Rezultatas išsilaiko visą dieną, nesukelia alergijos ir nekemša porų.
Pudrą naudoju taip, kaip rekomenduoja gamintojas, su kabuki šepetėliu tepu vieną pudros sluoksnį (jeigu noriu vidutinio maskavimo), jeigu noriu stipresnio maskavimo, tepu dar vieną sluoksnį tem, kur reikia (skruostų ir T zonoje).
Apibendrinant noriu pasakyti, kad dievinu Antipodes kosmetiką, nesvarbu ar tai rankų kremas, ar tai pudrą, ar nuostabūs lūpų dažai. Labai rekomenduoju išbandyti, garantuoju labai patiks.

PR sample


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig