2020 m. rugsėjo 1 d., antradienis

Mary Kay Intensyviai drėkinamosios hidrogelio paakių pagalvėlės


Labas rytas, mano brangieji, sveikinu visus su rudens sezono pradžia ir  su naujais mokslo metais, linkiu būti išskirtiniais, mokėti džiaugtis gyvenimu ir daug šiltų ir saulėtų dienų. Šiandien aš likau namuose, laukiu svečių iš Talino, o kol turiu laisvą minutelę, rašau blogą. Nusprendžiau pasidalinti savo nuomone apie Mary Kay Intensyviai drėkinamas hidrogelio paakių pagalvėles.




Gaukite MILŽINIŠKĄ DRĖKINIMO PORCIJĄ!
Jūsų pavargusios akys dievins naujas Intensyviai drėkinamąsias hidrogelio paakių pagalvėles. Rožiniai, blizgantys hidrogelio pusmėnuliai akimirksniu atgaivina odą ir pasakiškai ją drėkina. Jūsų akims tai puiki energizuojanti dienos pradžia! Jų kruopščiai sukurta forma puikiai atitinka zoną po akimis, idealiai priglunda ir užtikrina odai nuostabius, ją puoselėjančius privalumus. Šios išskirtinės hidrogelio pagalvėlės padeda sumažinti paburkimus ir tamsius ratilus po akimis!




Mano nuomonė:

Kas iš mūsų negirdėjo apie hidrogelio paakių pagalvėles? Aš manau, girdėjome visos, plius dauguma jau bandėme. O dabar klausimas? Ar bandant skirtingų gamintojų pagalvėless jaučiate skirtumą? Na taip, skirtingas aromatas, spalva, ir galimai pagalvių forma (nes dažniausiai ir forma yra vienoda), bet poveikis dažniausiai labai panašus. Drėkinimas, stangrinimas, atgaivinta oda ir sumažinti paburkimai paakių zonoje. Sutinkate? Visos tokio tipo priemonės gaminamos Pietų Korėjoje (pigesni variantai Kinijoje), įpakavimai standartiniai (apvalios formos dėžutė, šaukštas pagalvėms išimti). Pagalves reikia laikyti šaldytuve, tada efektas jaučiasi maksimaliai. 
Ką aš noriu pasakyti apie Mary Kay pagalvėles, aš tokias priemones tiesiog dievinu, pas mane šaldytuve yra kelių gamintojų paakių kaukes ir aš jas labai sėkmingai naudoju kol geriu kavą rytais. Poveikis nuostabus ir gerai jaučiamas, paakių oda atgaivinta ir sudrėkinta. Ar verta mokėti brangiau? Sunkus klausimas, tačiau tai Maty Kay, tai yra verslas ir grožio priemonė, todėl kiekvienas sprendžia sau. O aš nuoširdžiai rekomenduoju išbandyti, jeigu dar savo šaldytuve neturite tokių stebuklingų pagalvėlių.

PR sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig