2020 m. rugsėjo 1 d., antradienis

ARTISTRY Signature Color™ lūpų dažai


Aš manau, Jūs supratote visiškai teisingai, paskutiniu metu pas mane persikinių, rausvų, koralinių lūpų dažų liga. Nepatikėsite, tačiau mano stalčiuje atsirado keli lūpų dažai, ir visi koralų- persikų spalvos. Kodėl? Nežinau, tikriausiai tokia spalva idealiai (mano akimis) tinka prie įdegusio kūno (o mano vasara buvo tikrai karšta), tokios spalvos labai gražiai balina dantis, plius tinka prie mano turimų drabužių. Šiandien pasakosiu apie ARTISTRY Signature Color™ lūpų dažus.










Mano nuomonė:

Iš pirmo žvilgsnio mano užsakytų iš Amway lūpų dažų spalvos atrodo identiškai, tačiau neapsigaukite, jos visiškai skirtingos. Tai mano pirmoji pažintis su Amway lūpų dažais, gamintojas siūlo rinktis tarp kreminės ir lengvos skaidžios tekstūros. Aš pasirinkau abi pabandymams ir palyginimui. Ką noriu pasakyti, labai patiko prabangūs ir sunkūs įpakavimai. Mano vardo pirmoji raidė A, todėl aš dievinu Artistry logotipą. Tai lyg personalizacja, kuri sutampa su tavo pozicionavimu. Lūpų dažai ir jų mechanizmas pagaminti Japonijoje, kokybė labai aukšta ir verta jūsų dėmesio. Kreminės tekstūros lūpų dažai labai malonios tekstūros, tepasi lyg sviestas, reikalauja pieštuko (taip atrodo tvarkingiau ant lūpų), drėkina ir puoselėja odą. Skaidrios tekstūros lūpų dažai irgi nenusileidžia, jie labai lengvi ir spalva vos nudažo lūpų pigmentą. Kaip atrodo ant lūpų? Pasakiškai. Nors aš nelabai mėgstu kreminių tekstūrų, Amway tikrai mane pakerėjo, todėl drąsiai rekomenduoju išbandyti. Vienintelis minusas - internete nėra jokios informacijos kaip spalvos atrodo realybėje, todėl rinktis internetu yra labai sunku.

PR sample












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig