2013 m. rugsėjo 28 d., šeštadienis

Guerlain 2013- Kalėdinė Guerlain kolekcija


Guerlain Kalėdinės kolekcijos pavadinimas lietuvių kalba - beprotiškos atostogos Paryžiuje... Dauguma kolekcijos produktų beprotiškos rožinės spalvos, jaučiasi Moulin rouge motyvai...


Pagrindinis kolekcijos produktas-Guerlain meteoritai... na kokios Kalėdos be meteoritų..? Tiesą sakant meteoritų įpakavimas labai panašus į praeitų Kalėdų meteoritus, beveik tokia pat juoda dėžutė, bet burbuliukų spalva tikimės bus nors truputi kitokia.

Crazy Champs Elysee Meteorites Pearls


Crazy Meteorites Radiance Powder

Šitos pudros aš labai laukiu.. Labai gražus meteoritų kompaktinis pakaitalas, rožinės, levandų, mėtų, baltos bei persikinės spalvos. Manau pagyvins veidą ir suteiks švytėjimo. Įpakavimas panašus į Guerlain Terracottos bronzinių pudrų įpakavimą, todėl manau ne bus toks kosmiškai brangus, kaip ankstesni Guerlain mozaikos variantai.


Crazy 68 Terracotta Bronzer

Per Kalėdas išleisti bronzinę pudrą labai drąsus žingsnis, bet manau paklausą jis turės. Labai įdomiai atrodo bronziniai atspalviai kartu su rozinias. Aš turiu Guerlain terracotta variantą blondinėms ir esu labai patenkinta, tai universalus produktas kurį galima naudoti ir vasarą (kaip bronzantą) ir žiemą (kaip skaistalus).


Crazy Paris Eye Palette

Guerlain akių makiažo paletė labai panaši į praeitų metų paletę, tiesiog dabar jau be lūpų dažių. Guerlain šešėlių kokybė labai gerai, jie pigmentuoti, gerai perduoda spalvą, ilgai laikosi. Šitos paletės spalvos labai universalios, galima bus naudoti ir po Kalėdų, manau tiks ir dieniniam ir vakariniam makiažui, o puikus pilkos spalvos atspalviai padės sukurti dūminį akių makiažą.


La Petite Robe Noire So Crazy! Shimmering Face & Hair Powder

Purškiama blizgi pudra su La Petite Robe Noire kvepalų aromatu. 
Aš seniai jau žiūriu į tą stebuklą, bet kol kas nei vienos tokios pudros nenupirkau... ją galima naudoti tik per Kalėdų ir Naujųjų metų vakarą, ką su ją daryti toliau aš nežinau... Plius aš neigiamai vertinu labai dideliu blizgučius, todėl tokios pudros taip ir neatrodo vietos mano kosmetikos krepšelyje.


Rouge Automatique

660 Illusion-tamsi slyvų spalva su blizgučiais

661 Reflex- ryškiai rožinis (neolinis)

Rouge G

spalva  863 ryškiai rožinis atspalvis


Nagų lakai

Ultra Violet Topcoat- viršutinis nagų lako sluoksnis, švytės Ultro violetinėse spinduliuose 
Nail Lacquer in 861 Sulfurous-aprašyme parašyta, kad tai tamsiai violinis lakas su blizgučiais, iš pateiktos nuotraukos aš matau tamsiai šokoladinį laką su blizgučiais, na lauksime kolekcijos kad apžiūrėti iš arčiau.

Apibendrinat noriu pasakyti, kad dar sunku pasakyti patinka ar nepatinka kolekcija... kažkokių naujų produktų aš nepastebėjau... nepastebėjau aš ir tokių produktų dėl kurių nemiegosiu naktimis.. tiesiog dar viena Guerain kolekcija.. ir tiek..
Eisiu apžiūrėti pudras (mozaiką ir bronzantą), lūpų dažai ne mano skonio, man tokie rožiniai netinka.. o lakai aplamai pro šalį... 
Parduotuvėse pasirodys lapkričio pabaigoje.. ar bus mūsų parduotuvėse? nežinau.. bet internetinės parduotuvės mums į pagalbą.. ;-)
O kaip jus vertinate naują Guerlain kolekciją? Ruošiatės ką nors pirkti?
SHARE:

10 komentarų

  1. Nu labai įdomi ta presuota pudra ir šešėliai. Šešėlių net gal visai norėčiau, ta rožinė spalva kartais kaip akcentas visai neblogai gali būt... Bent jau aš esu porą kartelių pasigailėjus, kad jos neturiu. O pudrą ir pamatyt įdomu, ir pabandyt įdomu, ir kaina kokia, įdomu. Vis viena tai turėtų būti meteoritų pakaitalas, nešiojamas rankinuke, teisingai? Tai ar neapsitrainios ta pakuotė... O tos prašmatnios irgi pirkt nesinori, jei už tą pačią kainą visas naujas rankinukas išeinas :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš kažkaip rozinės akių šešėlių spalvos bijau... gal nemoku pritaikyti... ;-) o presuoti meteoritai neapsitrins, tikriausiai bus koks rozinis veliurinis maišelis, kainos dar niekur nepačiau. Žinau kad šešėlių kaina JAV 86$, kiek bus pas mus pasakyti sunku.. o www.lookfantastic.com bus panaši kaina..

    AtsakytiPanaikinti
  3. A ko tokie brungūs? Ot Guerlainas. Anie su lūpdažiais, o kainavo 68 USD...

    va: http://eu.strawberrynet.com/makeup/guerlain/liu-eye-and-lip-calligraphy-palette/149019/#DETAIL


    Aš galvoju, kad tokią ružavą pritaikyčiau labai mažais kiekiais. Pirkti nenoriu, bet jei ji yra normalioj naudojamoj paletėj greta padorių spalvų, tai aš tą paletę imsiu mieliau, negu kitą padorią paletę be ružavos... :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kuo toliau, tuo brangiau... manau kaina labai jau užkelta... pas mus bus apie 300 lt.., jeigu bus..bet šitos paletės spalvos padorios, ir pilkos spalvos smoky eyes galima padaryti, ir tamsiai pilka su rožinė spalva ir auksinė su tamsiai pikla, tai manau gerų makiažo variantų galėtų būti.. bet šeip labaiu apsimoka pirkti paeitų Kalėdų, nes ir pigiau ir lūpų blizgesių yra.

      Panaikinti
    2. Tai gal pakuotė bus kokia su brilijantais... Jie gi mėgėjai dėl pakuotės kainas iškelt. Šikniai :) O vat man pereita netiko - ji brunetėms. Tokioms, sakyčiau, deep autumn ar kažkas tokio, kaip ta kinė, kurios ten vardu viskas užvardinta. O aš kai visai priešingų spalvų, tai man jos raudonos - per raudonos, persikinės - per ryžos, tamsios - per tamsios, žo, nėr dėl ko pinigais laidytis :D

      Panaikinti
    3. Taip, reikia taupyti... pas mane jau sąrašas ką pirksiu, todėl taupau... ;-)

      Panaikinti
  4. Ir man dar įdomu, kokia spalva tas nagų lakas šviečia? Man nereikia šviečiančio lako, aš moteris, ne prožektorius, bet vis tik :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mano studijų laikais buvo taip labai madoje, ateini į klubą ir nagai šviečia... ;-)
      aš Guerlain lakų visai nevertinu, esu Chanel lakų gerbėja... plius skaičiau rusų saituose blogų atsiliepimų, todėl į jų pusę net nežiūriu.

      Panaikinti
    2. Tai jokia tie šviečiantys lakai ne naujovė, man irgi atrodo. Bet man įdomu, kokia spalva šviečia. Negi tokia, koks lakas? Nusilakuosiu aš tamsiai violetine - ką ir švies tamsiai violetine? Arba rudai? Tai kaip ten atrodys :D
      Greičiau jau tas pats topas kažkokia spalva šviečia, pvz. mėlynai. Ir tada koks ten lakas po apačia būtų, prie šviesos lakas kaip lakas, o naktį šviečia mėlynai :D

      Panaikinti
    3. Aš irgi manau topas permatomas ir šviečia mėlynai ar baltai. Na nežinau, tikrai neužkavina.

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig