2013 m. spalio 29 d., antradienis

Etude House Petit Bejou cotton snow kūno priežiūros linija


Man labai patiko alijošiau kūno gelis, tačiau sudėtyje, antroje vietoje ten yra alkoholis, todėl žiemai aš ieškojau natūralesnių produktų. Kūno priežiūros priemonių pasirinkimas labai didelis, bet aš pasirinkau Etude House Petit Bejou kūno priemones. Jos yra natūralios ir maloniai kvepia.
Gamintojo aprašymas:

Dušo gelis:
Švelnus dušo gelis su medvilnės ekstraktu
Švelniu plovikliu pasižymintis dušo gelis
Sudėtyje yra alavijo, ramunėlių ir medvilnės ekstraktai
Produktas tinka jautriai odai
Sudėtyje nėra sulfato, parabenų, dažiklių, alkoholio.

Tūris: 300 ml

Kūno losjonas:
Drėkinamasis kūno losjonas su medvilnės ekstraktu
Švelnus drėkinamasis kūno losjonas. Jis yra minkštos kreminės tekstūros ir lengvai pasiskirsto ant odos. Sudėtyje nėra parabenų, sulfatų, alkoholio ir dirbtinių dažiklių. Tinka visiems odos tipams, net labai jautriai odai. Pieno baltymai, kurie yra kūno losjono sudėtyje,  turi stiprų regeneruojantį poveikį, gerai drėkinina kūno odą, o taip pat pasižymi prieš uždegiminių ir anti - alerginių poveikiu. 
Pieno baltymai ne tik atnaujina epidermį , bet ir skatina naujų ląstelių augimą ir aktyvina kolageno sintezę.
Taip pat kūno losjonas turi ir kitus veikliuosius komponentus, pavyzdžiui, hialurono rūgštis, alavijų ir ramunėlių ekstraktai.

Tūris: 300 ml

Kūno kremas:
Intensyvus kūno kremas su medvilnės ekstraktu
 Intensyvaus ir tuo pačiu švelnus kremas puikiai tinka išsausėjusios odos priežiūrai.
Sudėtyje yra hialurono rūgšties, pieno baltymai, ramunėlių ekstraktas. Jie ramina ir padeda sumažinti odos sudirginimą.
Kremas tinka visiems odos tipams, net labai jautriai odai.
Sudėtyje nėra sulfatų, parabenų, dažiklių, alkoholio.

Tūris: 100 ml

Įpakavimas:





Sudėtis:

Konsistencija:


Kaina: 24$ www.ebay.com

Mano nuomonė:
Rinkinukas man labai patiko, švelnus medvilnės kvapas (aš sakyčiau tai labiau pudrinis kvapas, pvz. Montale Powder Flowers) ir maloni priemonių konsistencija. Džiugina tai, kad sudėtyje nėra nei alkoholio, nei dažiklių.  Dušo gelis labai švelniai plauna kūną, po naudojimo net nesinori tepti losjonu. Losjono kvapas stiprūs, konsistencija labai lengva, greitai įsigeria į odą, gerai pamaitina ir sušvelnina. Intensyvų kremą aš naudoju kaip rankų kremą, nes šildymo metu mano rankos pasidaro labai sausos. Galiu pasakyti kad kremas labai gerai drėkina, tačiau įsigeria į odą kiek ilgiau, negu losjonas.  Nežinau, ar galima tokias priemones naudoti vaikams, tačiau man jos tiko puikiai.
SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig