2014 m. kovo 27 d., ketvirtadienis

Guerlain Blakstienų tušas „CILS D’ENFER/Maxi Lash“



Aš jau rašiau, kad man pasisiekė patekti vienai iš pirmųjų į www.feelunique.com kosmetikos išpardavimą, kai visos prekės dar neišpirktos. Aš pirkau gnd šukas ir dar negalėjau praeiti pro Guerlain tušą už labai juokingą kainą... Šiandien apie tušą papasakosiu plačiau...




Gamintojo aprašymas:



Išskirtinė tušo formulė – trijų polimerų derinys – jas akimirksniu pariečia ir ilgam užfiksuoja. Dėl vienodai pasiskirstančių pigmentų tušas dažo ypač tolygiai, sodria spalva, blakstienos įgauna vinilinio žvilgesio. Didelio apvalaus šepetėlio tuščiaviduriai šereliai jas maksimaliai sutankina, o kadangi išdėstyti kryžmai, tai ir puikiai iššukuoja. Šiuo tušu nesunkiai susikursite skirtingą įvaizdį – romantišką lėlės ar gundomą katės akių, nelygu proga ar nuotaika. Galite rinktis iš dviejų atspalvių: nepamainomo juodo ir stulbinamo violetinio.
 
Įpakavimas:


Spalvos:

Juoda
Ruda
Violetinė

Šepetukas:





Sudėtis:



Mano spalva: Moka (Ruda)




Rezultats:

be tušo:




su Guerlain  „CILS D’ENFER/Maxi Lash“





English version:
I have get email from my favorite cosmetic saite about sale starts, I was very glad that one of the first to sell-www.feelunique.com beauty of all goods not yet redeemed. I bought GND comb and I could not pass through the Guerlain mascara for a very low price ... Today we will speak about Guerlan macsara...

The it-accessory mascara, eyes' ultimate ally.

The luxury of simplicity. An innovative formula for maximum volume, curls and hold. The smooth, supple texture that’s easy to work with. The layers that can be piled on ever so delicately to create just the right volume for each and every mood and moment. Instant, stylish, long-lasting magic.

Maxi lash in a blink!
Oh, the sweet word " sale" ... how many unnecessary products and clothing we buy . I already consider myself a hand and buy only what you need. Seeing the favorite online link sell-off , I rushed ... as I wrote always wonder I needed a product , perfume, cosmetics or not ... But when I saw the Guerlain Mascara for 10 pounds ( about 40 lt just could not buy ... as soon as the end of my Chanel brown mascara, so was looking for a substitute in his place ( in liquid brown eye order for only brown mascara, all the other ink color is very visible and looks funny ;-)) .
With Guerlain Mascara I failed , so far, remember the  Guerlain mascara (two side), can not be washed or special liquid than water or soap ... whatever I do , remained Panda eyes .
Guerlain Mascara " CILS D' Enfer / Maxi Lash completely different , I can tell you frankly, now I like it even more than the favorite Chanel mascara. Eyelashes has only a very beautiful, long, washes very well and easily. My color Moka , but the eye looks almost the same as the black mascara.
The only drawback : the smell of mascara. The mascara smells like perfume ... who uses Lancome mascaras, is well aware of what I 'm talking about ( there are all the other inks has its specific smell) . It has been 3 days and I still feel the smell.

Mano nuomonė:

Ech, tas saldus žodis "Išpardavimas"... kiek nereikalingų produktų ir drabužių mes taip perkame. Aš jau laikau save rankose, ir perku tik tai, ko reikia. Pamačius internetinį mėgstamiausio saito išpardavimą, aš paskubėjau... kaip jau rašiau visada svarstau, reikalingas man produktas, kvepalai, kosmetinos priemonė ar ne... Bet kai pamačiau Guerlain tušą už 10 svarų ( apie 40 litų) ne nupirkti tiesiog negalėjau... Kaip tik pasibaigė mano Chanel rudos spalvos tušas, todėl ieškojau pakaitalo į jo vietą (prie skysto rudo akies pavedimo tinka tik rudas tušas, visų kitų tušų spalva labai matosi ir atrodo juokingai ;-)). 
Su Guerlain tušais man nesisekė, iki šiol prisiminu dviejų dalių Guerlain tušą, jo neįmanoma nuplauti nei specialiu skysčiu, nei vandeniu, nei muilu... ką bedaryčiau, likdavo "Pandos" akys.
Guerlain Blakstienų tušas „CILS D’ENFER/Maxi Lash“ visai kitos, galiu pasakyti atvirai, dabar jis man patinka net labiau, nei mėgstamiausias Chanel tušas. Blakstienos gaunasi labai gražios, ilgos, nusiplauna labai gerai ir paprastai. Mano spalva Mocca, tačiau ant akių atrodo beveik taip pat, kaip juodos spalvos tušas. 
Vienintelis minusas: tušo kvapas. Tušas kvepia kvepalais... kas naudoja Lancome tušus, puikiai supranta apie ką aš šneku (ten visi tušai turi savo specifinį kvapą). Praėjo jau 3 dienos, o kvapą aš vis jaučiu, gal po kiek laiko priprasiu.


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig