2014 m. kovo 28 d., penktadienis

NYX butter gloss BLG03 Peaches and Cream ir BLG10 Cherry Cheese Cake





“Pavasarį reikia pasitikti ryškiomis lūpomis” – perskaičiau aš viename mados žurnalų... Pasakyta – padaryta... Kaip paryškinti lūpas, suteikti jiems spindesio ir fantastišką “glow” efektą šiandien parodysiu su NYX kompanijos Butter Gloss blizgesiais. Šiandien apie juos pašnekėsime plačiau....



Gamintojo aprašymas:



NYX Butter Gloss Lūpų blizgesys.
Hipoalergiškas.
Talpa: 8 ml
Kaina: 29,95 lt
Kur nupirkti: Douglas ir Sarma parduotuvės
Spalvos:

Mano spalvos:
NYX Butter gloss BLG03 Peaches and Cream (rožinė)

NYX Butter gloss BLG10 Cherry Cheese Cake (oranžinė)

Įpakavimas:


Spalva: BLG03 Peaches and Cream

Rezultatas:

Lūpos:


Su makiažu:



Spalva: NYX Butter gloss BLG10 Cherry Cheese Cake

Rezultatas:


Lūpos:


Su makiažu:




Mano nuomonė:

Patinka ir net labai... Labai ilgai ieškojau lūpų blizgesių, kurių pats blizgesys išsilaikytų ant lūpų ilgai... ir nereikėtų taisysi kas valandą ir nebūtų labai lipnus... man atrodo mano paieškos pasibaigė... NYX butter gloss turi viską, ko man reikia... labai gražios, pavasariškos ir skanios spalvos, buteliuke atrodo žymiai ryškiau nei ant lūpų...(matome iš nuotraukų), blizgesio skonis karamelinis, jaučiau tik pirmą kartą, po to visai nesijaučia. Tekstūra pakankamai tiršta, o kaip kitaip jis išsilaikys ant lūpų ilgą laiką.. Lipnumo nesijaučia, visos spalvos be shimerio ir blizgučiu su nuostabiu “Glow” efektu. Pats blizgesys išsilieka ant lūpų apie 2,5 val. (tai labai ilgai, nes net Dior laikosi apie 1 valandą). Aš pasirinkau specialiai ryškiai oranžinį ir rožinį, nes tokios spalvos labai madingos šį pavasarį... Vienu žodžiu, mano lūpos pasiruošusios pasitikti pavasarį... o Jūsų... ;-)

Gražios dienos ir geros nuotaikos.

-Aliona-
SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig