2014 m. spalio 27 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir nauji pirkiniai



Labas rytas, mano mielieji skaitytojai, šiandien pirmadienis, šviečia saulė ir nusimato geras oras... Šią savaitę mes vėl grįžtame prie mūsų visų rubrikų... bus ir bloggerio kosmetinė ir gaminkime kartu... O taip pat daug, daug naujienų ir naujų pirkinių... Šią savaitę aš daugiausiai dėmesio savo bloge skirsiu veido kaukėms... pasakosiu apie natūralias lietuviškas, korėjietiškas ir lenkų gamybos... o taip pat apie Catrice "Hellow Autumn" kosmetikos priemonės, taip pat eisiu į Zuii kosmetikos pristatymą... man labai patinka makiažai, pagaliau aš išmokau teisingai pagražinti savo veidą... tačiau labai daug ko dar nemoku... pvz. lygiai pravesti akių... nemoku, o labai noriu išmokti... todėl vis bandau ir bandau..






Šią savaitę bloge skaitykite:

Kartais būna taip, kad priemonė jau ant dugno, o aš tik susiruošiau apie ją parašyti... Nuotraukos visada daromos tik tada, kai priemonė yra nauja, o atsiliepimas rašomas, kai priemonė išbandyta... Tai man gavosi su Organic Therapy putomis veidui...



Apie Marmozel serumą brandžiai odai....



Aš labai norėjau išbandyti VIVI kosmetiką, tik dabar tokia proga pasitaikė... Šią savaitę noriu papasakoti apie plaukų balzamą, kuris per keturis naudojimus beveik atstatė mano plaukus... Kai pati skaičiau straipsnį apie šios linijos šampūną Neringos bloge, nepatikėjau, na kaip šampūnu ir balzamu mane gali nustebinti, pasirodo galima....


Papasakosiu apie Nars Siper Orgasm nagų laką...



Pristatysiu Ziaja pienelį ir tonizuojantį losjoną viename su Ožkos pienu...



Šnekant apie Ziaja kosmetiką, labai noriu papasakoti apie regeneruojantį veido kaukę pagamintą kakavos aliejaus pagrindu.... 


O pasakojant apie kaukės, neįmanoma nepaminėti nuostabios Purederm šildančios veido kaukės, ačiū Mildai už dovaną...



Apie natūralius skaistalus Avril:



Ketvirtadienį rubrikoje bloggerio kosmetinė Modesta iš http://veidrodeli.blogspot.com pristatys savo blogą ir kosmetinę....



O pati ketvirtadienį, vakare einu į Ambroozijos butique, susipažinti su Zuii kosmetika artimiau... Paskaitą ves visažistė Karolina..




Penktadienį pasakosiu apie pasibaigusius produktus:



Sekmadienį kepsime kartu šokoladinius keksiukus....


Nauji pirkiniai:

Šis savaitgalis (šeštadienis) buvo skirtas kosmetikos apsipirkimui...

Iš ryto užsukau į Vilkpedės Elevitos parduotuvę...


Pagaliau ten pasirodė pilna Bankos Agafjos liniją, aš nusipirkau įdomiausius produktus pabandymui:

Maitinamasis plaukų apiejus, viduje tūbelė su sėklomis, atrodo labai įspūdingai
Veido šveitiklis su medetkomis, skaičiau labai daug gerų atsiliepimų būtent apie šią priemonę
Pasinaudojau nuolaidomis, ir nusipirkau:
Planeta Organica plaukų balzamą (pas mane jie labai greitai pasibaigia)
Love to mix organic Kūno šveitiklį 

Oze, pasinaudojus nuolaidomis (ištraukiau 10%) nusipirkau Uoga Uoga veido kaukę "Purvinoji Undinėlė"


Eurokos parduotuvėje ištraukiau 30%uolaida...


Kai pirkau pirštines Bersha parduotuvėje gavau Declare kosmetikos rinkinuką...

Aš niekada nebandžiau Declare kosmetikos, bus labai įdomu išbandyti, ypač domina CC kremas...



O savaitės pradžioje aš nusipirkauEssence šešėlius, pieštuką ir skaistalus iš kolekcijos "Hello Autumn". Planuoju šią savaitę papasakoti apie juos savo bloge...


Tokia buvo mano savaitė... Visiems geros nuotaikos ir gero saulėto oro...














SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig