2014 m. spalio 26 d., sekmadienis

Sincero salon classic nagų lakas. Spalva S21




Artėjant šalčiams, mano nagų lako spalvų pasirinkimas keičiasi: aš dažniausiai lakuoju nagus tamsiais atspalviai, tik kartais raudona arba rožine spalva. Šiandien mano antras pasakojimas apie Sincero nagų laką... Aš jau seniai žiūrėjau Maxima parduotuvėse į Sincero nagų lakų stendus, tačiau nusprendžiau išbandyti tik dabar....




Įpakavimas:






Teptukas:








Spalva:


Talpa: 10 ml

Kaina: 7,49 lt

Kur pirkti: www.maxima.lt, www.asorti.lt

Rezultatas:








Mano nuomonė:

Noriu pradėti nuo to, kad nuotraukos lako ant rankų buvo padarytos kai manikiūrui buvo 3 dienos. Nuostabus rezultatas, aš noriu pasakyti, nagų lakas neprarado spalvos, puikiai išsilaikė, nors aš tvarkiau namus ir ploviau plaukus du kartus.

Galiu pasakyti iš patirties, kad tamsios spalvos lakai labai kaprizingi, tačiau Sincero laką labai paprasta naudoti, nereikia nei viršutinio, nei nagų lako bazės. Išdžiuvo ant nagų lakas labai greitai, tačiau aš naudojau Sincero nagų lako džioviklį su migdolų aliejumi, apie kurį papasakosiu jau kitą savaitę...
Ant mano rankų du lako sluoksniai, lako konsisitencija - kreminė, pakankamai tiršta, bet vieno lako sluoksnio man neužteko. Lako spalva labai tamsi, lakuojant vieną lako sluoksnį matosi bordo tonas, užlakavus du sluoksnius, lako pagrindas atrodo tamsiai rudas, be bordo ar raudono atspalvio. Teptukas labai patogus, leidžia tiksliai užlakuoti laką prie nago odelės.
Rekomenduoju išbandyti...


English version:

Towards the frost, my nail polish color selection changes: I usually choose just dark colors nail polish, but sometimes red or pink. Today is my second review: Sincero nail polish ... I have long looked Maxima stores to Sincero nail lacquer stands, but decided to try just now ....


I want to start from the fact that the pictures polish on hand were taken when the manicure was 3 days. The result is excellent, I would like to say, nail polish do not lose the color, I do my home keeping work and  washed my hair twice. 

I can tell you from experience that a dark-colored varnishes very capricious, but Sincero polish is very easy to use, do not over the top or base of the nail polish. Drying out the nail polish is very fast, but I used Sincero nail polish drying spray with almond oil, about which I'll tell you next week ... 
On my hands two coats of nail polish, nail polish texture - creamy, thick enough, but a layer of varnish was not enough for me. Polish color is very dark. The brush is very convenient to fine polish to the nail cuticle. 
Recommend you to try ...



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig