2014 m. gruodžio 9 d., antradienis

Essence Rock Out kolekcijos skaistalai



Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, šiandien noriu papasakoti apie nuostabius essence Rock Out šaltos rožinės spalvos skaistalus, aš kai tik pamačiau kolekcijos nuotraukas, supratau, kad labai noriu būtent šių skaistalų, kaip įprasta, essence šios kolekcijos Lietuvoje nebuvo, todėl ačiū draugams užsėlyje, kurie siunčia man siuntas su mano kosmetiniais norais.



Gamintojo aprašymas:



essence mėgsta muziką! Jau nebe pirmą kartą essence  oficialus rėmėjas MTV Europos muzikos apdovanojimuose. Tą progą paminėti buvo sukurta ypatingo grožio essence kosmetikos kolekcija "Rock Out". Ypatingai gražios violetinės, rožinės ir mėtiniai atspalviai, dažanti plaukų pudra, nagų lakų pasirinkimas nepaliks abejingų.

pasirengęs pašėlti ...!įvairių spalvų skaistalai, sudaryti nuo šviesos violetinės ir ryškiai rožinės spalvos,  minkštos ir aksominės tekstūros skaistalai suteiks jūsų skruostams nepakartojamo spindesio..





Sudėtis:

SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, TALC, MICA, ZEA MAYS (CORN) STARCH, DIMETHICONE, MAGNESIUM STEARATE, POLYMETHYL METHACRYLATE, SYNTHETIC WAX, TIN OXIDE, PHENOXYETHANOL, CI 73360 (RED 30 LAKE), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77742 (MANGANESE VIOLET), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).
UND/AND
SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, MICA, ZEA MAYS (CORN) STARCH, TALC, DIMETHICONE, MAGNESIUM STEARATE, POLYMETHYL METHACRYLATE, SYNTHETIC WAX, TIN OXIDE, PHENOXYETHANOL, CI 45410 (RED 28), CI 73360 (RED 30 LAKE), CI 75470 (CARMINE), CI 77491, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).
UND/AND
MICA, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, ZEA MAYS (CORN) STARCH, TALC, DIMETHICONE, MAGNESIUM STEARATE, POLYMETHYL METHACRYLATE, SYNTHETIC WAX, PHENOXYETHANOL, CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 73360 (RED 30 LAKE), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Įpakavimas:




Talpa: 6,3 gr.

Kaina: apie 3 eurus

Spalva:



kiekviena spalva atskirai





spalvos sumaišytos...






Rezultatas:

švelniau (vienas skaistalų sluoksnis)




du skaistalų sluoksniai



Su makiažu:



Mano nuomonė:

Aš seniai ieškojau šaltos rožinės spalvos skaistalus, man labai tinka tokie atspalviai, ypač jeigu kartu dažyti lūpas šalto atspalvio lūpų dažais. Essence - labai geros kokybės, nebrangi kosmetika su praktišku įpakavimu ir mintimi. Man labai patinka Essence Limituoto leidimo kolekcijos, jos dažniausiai skirtos kokiam nors įvykiui ir atrodo labai mergaitiškai ir jaunatviškai. Man tikrai negeda naudoti būtent tokią kosmetiką, aš suprantu kad Chanel ir Dior atrodo prabangiai, tačiau essence atrodo labai jaunatviškai ir įpakavimai tokie mieli. Spalvų pasirinkimas didelis, o kokybė labai gera.
Šnekant apie essence skaistalus, jie yra su labai smulkiu shimeriu, tačiau ant veido jis visai nesimato, jis suteikia tik labai saikingą švytėjimo efektą. Jeigu tepti viena sluoksnį skaistalų (kaip aš pirmoje nuotraukoje) atrodo labai natūraliai ir gražiai. Rožinė spalva atgaivina veidą, svarbu žinoti saiką, nes labai greitai iš gražios merginos galima tapti "Miss Piggy"personažu. 
essence skaistalai labai gerai laikosi visą dieną, nekemša porų. Aš suprantu, kad tokios kolekcijos Lietuvoje nėra ir nebus, tačiau rekomenduoju atkreipti dėmesį į essence stendą, ten galima rasti daugybę įvairių skaistalų variantų.





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig