2015 m. sausio 13 d., antradienis

Matrix Oil Wonder plaukų priežiūros priemonės


Šiandien mano dar vienas pasakojimas apie Matrix Oil Wonders plaukų priežiūros priemones. Aš juos gavau testavimui jau seniai, prieš gerą mėnesį, tačiau manau būtent tiek reikia kad gerai išbandyti produktus, sužinoti ir įvertinti visas jų savybes, o taip pat parašyti Jums atsiliepimą, brangieji.  

Gamintojo aprašymas:


MATRIX - pirmaujantis profesionalus amerikiečių prekės ženklas pasaulyje, suteikiantis viso pasaulio grožio meistrams prieinamas pažangiausias produktų inovacijas.
MATRIX buvo sukurtas 1980 m. amerikiečių kirpėjų komandos – sutuoktinių Arnie ir Sydell Miller. Miller’iai norėjo aprūpinti savo kirpėjus visapusiška produktų įvairove, kuri padėtų ne tik auginti verslą, bet ir atskleisti jų talentą ir kūrybiškumą.  Dabar, prabėgus daugiau nei 30 metų, jų originalios idėjos vis dar išliko ir MATRIX yra “numeris vienas” amerikiečių profesionalios plaukų priežiūros kompanija pasaulyje. MATRIX siūlo visu kirpėjų poreikius tenkinančiius produktus bei vartotojus džiugina prieinama kaina. Šis prekės ženklas siūlo plačią įvairovę plaukų priežiūros, plaukų spalvos ir plaukų tekstūros priemonių, padedančių formuoti šukuoseną, išsaugoti sveikus plaukus ir rūpintis jų grožiu, iš visos įvairovės atrandant priemones, tinkančias kiekvieno skirtingiems plaukų tipams.

Matrix – Imagine all you can be!



Matrix Oil Wonders linija - malonesnis pojūtis bei žvilgesni ir švelnesni plaukai.

Matrix Wonder Oil produktų pasirinkimas:


Mano Matrix Wonders oil plaukų priežiūros priemonės:



Matrix OIL Wonders Shaping Oil kremas




Matrix OIL Wonders Shaping Oil kremas su Moroccan Argan aliejumi maitina ir padeda lengvai ir greitai formuoti plaukus, suteikdamas jiems minkštumo, žvilgesio ir natūralumo. Tinka visiems plaukų tipams. 

Talpa: 100 ml
Kaina: 52,01 lt

Sudėtis:



Konsisitencija:




Matrix OIL WONDERS Flash Blow Dry džiovinimą spartinantis aliejus 





Matrix OIL WONDERS Flash Blow Dry džiovinimą spartinantis aliejus. Tai derinys su Moroccan Argan aliejumi, kuris suteikia plaukams lengvumo ir trumpina džiovinimo džiovintuvu laiką. Plaukai atrodys glotnūs, blizgantys bei lankstūs. Tinka visiems plaukų tipams.  

Talpa: 125 ml
Kaina: 52,01 lt

Sudėtis:



Konsisitencija:



Matrix OIL Wonders AMAZONIAN MURUMURU Controlling aliejus -






Matrix OIL Wonders AMAZONIAN MURUMURU Controlling aliejus nepaklusniems plaukams. Padeda tvarkyti ir formuoti nepaklusnius plaukus, suteikdamas jiems glotnumo, minkštumo ir žvilgesio. 

Talpa: 125 ml
Kaina: 65,01

Sudėtis:



Konsisitencija:







Daugiau informacijos apie Matrix produktus:

Mano nuomonė:

Man labai patinka plaukų priežiūros priemonės, aš pastoviai balinu ir dažau plaukus šviesiai, todėl plaukai sausi ir reikalauja ypatingo dėmesio. Plaukų aliejai, tiesinimo kremai ir nuo karščio apsaugančios plaukų priežiūros priemonės mano kosmetinės "must have". Šiandien noriu papasakoti apie Matrix Oil Wonder plaukų priežiūros priemones. Matrix plaukų kosmetiką aš esu bandžiusi labai seniai, mano kirpykloje, kur aš dažiau plaukus tamsiai, man juos dažė su Matrix dažais, taip pat ilgą laiką naudojau Matrix Sleek šampūną ir tiesinamąjį kremą. Įvertinat visą savo patirtį su Matrix plaukų kosmetiką, o man ji tikrai patiko, beje ir mano plaukams irgi, aš sutikau išbandyti naujus Matrix Oil Wonder produktus. Aliejai puikiai tinka sausiems plaukams, o taip pat visų tipų plaukams, jeigu priemones teisingai parinkti ir naudojami. Nebūna blogų kosmetikos priemonių plaukams, tiesiog kartais mes juos neteisingai naudojame... ;-)

Na o dabar apie Matrix Oil Wonder priemones. Nepatikėsite, man labiausiai patiko plaukų Matrix Oil Wonder džiovinimą spartinantis aliejus. Jis labai lengvos konsistencijos, rytietiško saldaus kvapo (tačiau kvapas labai greitai išgaruoja ir nesijaučia), puikiai drėkina plaukus ir padaro juos ypatingai švelnius. Po naudojimo plaukai išdžiovinami žymiai greičiau, nesausi ir lengviau šukuojami, taip pat aliejus plaukų neapsunkina, net mano sausi balinti plaukai gražiau blizgą. Nuostabus produktas. Aš aliejuką purškiu ne tiesiai ant plaukų, o į rankas, o po to lygiai paskirstau ant plaukų pradedant ne nuo šaknų...

Rezultatas:
Plaukai nepraranda apimties, lengviau šukuojami ir gražiai blizga...





Matrix OIL Wonders Shaping Oil kremą aš naudoju taip: labai mažą kremo kiekį (kad neapsunkinti plaukų) paskirstau ant plaukų ir palieku plaukus natūraliai išdžiūti. Mano plaukai natūraliai sukasi, todėl kremas paryškina garbanas.... Plaukai gražiau blizga ir atrodo natūraliai..
Kremas aliejinės konsistencijos, labai ryškaus kvapo neturi.

Rezultatas:
plaukai išdžiuvo natūraliai



Na ir galiausiai dar apie vieną nuostabų produktą... apie Matrix OIL Wonders AMAZONIAN MURUMURU Controlling aliejų. Pradėsiu nuo kvapo - kam nepatinka sunkūs ir rytietiški kvapai (dažniausiai būtent taip kvepia plaukų aliejai) rekomenduoju rinktis šitą plaukų aliejų. Matrix Amazonian aliejus turi gaivų Amazonijos džunglių kvapą... tai žaluma, medžiai, vanduo... Man labai patiko... aš buvau tikrai nustebusi. Jus tikriausiai matėte, kad Matrix Oid Wonder kolekcijoje net 3 skirtingi aliejai, įvairiems plaukų tipams. Mano aliejus skirtas labai sausiems, pažeistiems plaukams, todėl jo konsistencija tiršta, aliejinė. Užtenka vos kelių lašų aliejaus ant visų plaukų. Mano plaukai labai sausi, todėl aš nebijau padauginti, nes man patinka tiesus ir lygus plaukai, apimtis nėra būtina...
Aš aliejų naudoju taip: du paspaudimai ant šlapiu plaukų, taip plaukai lengviau šukuojami. Ir po plaukų sušukavimo, vienas aliejaus paspaudimas ant sausų plaukų pradedant nuo ausų, taip plaukai gražiau blizga ir plaukų galiukai atrodo sveikesni.

Rezultatas:





Apibendrinat noriu pasakyti, kad Matrix  Oil Wonder plaukų linijos produktai man labai patiko, jie verti savo kainos, nors kaina nera labai aukšta. Priemonės naudojasi labai taupiai, jų tikrai užtenka labai ilgam, jų kvapas nuostabus, o rezultatą galite pamatyti mano nuotraukose. Rekomenduoju išbandyti...







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig