2015 m. vasario 12 d., ketvirtadienis

Beauty Talk. Valentine's Day.





Labas rytas, mano mielieji blogo skaitytojai. Šiandien ketvirtadienis, ir jūsų mėgstama rubrika "Beauty Talk". Šiandien plačiau pašnekėsime apie Valentino dieną, apie pasiruošimus, papuošimus ir apie makiažus.





Šios savaites įrašą noriu pradėti nuo Ievos makiažo Valentino dienos progai. Labai gražu ir skoninga.


Karolinos drabužių derinukas Valentino dienos progai. Tiesą sakant, aš dar nežinau kaip apsirengsiu, nes šiandien ir rytoj manęs laukia 3 renginiai, apie  kurios papasakosiu jau visai netrukus, todėl spręsiu tai šeštadienį iš ryto. Būtinai parodysiu ir jums. O kol kas skaitome Karolinos blogą.


Man labiausiai prie širdies Maženos derinukas, raudona apačia ir juodas viršus + raudonos spalvos lūpų dažai - visi vaikinai tavo, o tu vakaro žvaigždė.


Eimantė pasakoja apie aksesuarus, iš aksesuarų man labiausiai patinka įvairių spalvų masyvūs laikrodžiai ir auskarai. Bet žiūrint į bloggerius, susimasčiau apie skrybėlę.




Ievos dovanų pasirinkimas Valentino dienos progai. Aš už laikrodį ir už gėles. Man pasisiekė labiausiai, mano vaikino gimtadienis Valentino dieną, dviguba šventė dar smagiau.


Apie kosmetiką ir veido priežiūra:



Judita pasakoja apie unikalią Filabe makiažo valymo servetėlę. Rezultatas prieš ir po tikrai stebina, mano rankos pačios nori užsakyti servetėlių pabandymui.


Jurgitos įrašas apie jos veido priežiūrą. Galiu pasakyti, kad naudojame beveik vienodų gamintojų produktus. Mano vonioje stovi VIVI veido valymo putos su rožių ekstraktu ir VIVI kremas su avokadais, molio kaukės mano mėgstamiausios, o Ambroozijos valomoji emulsija "Brėkšta" mano must have.


Enrikos atsiliepimas apie Chanel akių makiažo valiklį. 


Patricija pasakoja savo blogo skaitytojams, kokias lauktuves gavo iš Brazilijos. Dovanos - tai labai smagu, aš visada savo draugams rašau ilgiausius sąrašus ko noriu iš kitų šalių.


Mažena savo bloge pasakoja apie Dior kremines pudras: Dior Nude ir Dior Forever. Man labiau patinka Forever, šiuo metu mano rankinuke Dior Forever pudra (kompaktinė), maskavimas idealus, tačiau gali kimšti poras. Labai noriu išbandyti Dior Air variantą


Eimantė pasakoja apie aliejus riebiai odai. Aš jau seniai žinau, kad kai kurie aliejais puikiai tinka riebios odos priežiūrai, neriebina jos, bet puikiai maitina, bei kovoja su spuogais.


Įdomiausias šios savaitės įrašas apie kreminės pudros spalvų pasirinkimą. Man irgi dažnai atsitinka,  kad tenka maišyti kreminės pudros atspalvius, kad išgauti tą vienintelį, kuris tinka būtent mano veido odai. Živilė pasakoja savo blogo skaitytojams apie Maybelline Fit Me kreminės pudros atspalvius ir dalijasi patarimais, ką daryti, jeigu ne vienas atspalvis netinka, o pudros savybės, konsistencija ir maskavimo savybės patinka.


Ingridos atsiliepimas apie Sally Hanson nagų valiklį jautiems ir dirbtiniams nagams. Aš neseniai supratau, kad nuo nagų lakų valiklio priklauso daug kas, todėl patariu rinktis brangesnį ir geresnį variantą (be acetono, nors ir nagai valo sunkiai, tačiau jis ne taip stipriai pažeidžia nagų struktūrą)




Pasaulio bloggeres apie naujienas:


YSl nauja pavasario Touch Eclat Blur Perfection and Primer. Kirk aš supratau iš aprašymo, makiažo pagrindas ir kompaktinė kreminė pudra. Atrodo labai įdomiai. Plačiau čia:



Dolce and Gabbana pasario kolekcijos naujienos. Man labiausiai patiko naujieji nagų lakai (naujas įpakavimas ir nauja, patobulinta sudėtis)


Pavasaris negali būti pavasariu be naujos Tom Ford pavasario kolekcijos. Tamsios spalvos akių šešėliai ir ryškių spalvų blakstienos pavasario vakarinio makiažo hitas. Spalvos nuo tamsiai voletinės iki ryškiai žalios. Būtinai išbandysiu tokio tipo makiažą:


Sabrina iš BeautyLookBook pasakoja apie Marc Jacobs makiažo kolekciją, ir įkelia visų lūpų dažų nuotraukas. Tai išsirinkti dar lengviau, nes Marc Jacobs kosmetikos nėra Liteuvoje, todėl belieka tik rinktis žiūrint kitų bloggerių nuotraukas.


Ar  girdėjote apie labai populiarią Hourglass kosmetiką? jei ne, tai bendra apžvalgą čia:


Taip atrodo Hourglass parduotuvė





O čia labai populiarūs Hourglass skaistalai


O čia labai populiari spidėsio suteikianti pudra iš Hourglass. Mano sena svajonė



Tokia buvo mūsų savaitė.

Geros Valnetino dienos, tikiuosi mūsų patarimai bus Jums naudongi.
Mylėkite ir būkite mylimi.









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig