2015 m. balandžio 30 d., ketvirtadienis

Mano rankų oda rūpinasi PUPA Lifting Hand Treatment


Šiandien vakariniam skaitymui siūlau mano naują įrašą apie Pupa rankų kremą, pasirodo ne tik veido priežiūros priemonės būna anti-age. Dažniausiai pagal rankų odos būklę galima nuspręsti kiek tau metų, todėl rankų kremas yra būtinas. Aš nesu rankų kremų mylėtoja, pažįstu daug merginų, kurios rankų kremus turi ir ant darbo stalo, ir rankinėje, ir mašinoje, ir dar kelis namuose. Aš vis pamirštu naudoti rankų kremus, todėl Pupa kremas stovi prie lovos, naudoju kiekvieną vakarą. Per ilgą naudojimo laiką susidariau nuomonę, šiandien noriu savo pamąstymais pasidalinti su Jumis.





Gamintojo aprašymas:




Pupa rankų kremas gali pasigirti labai švelnia tekstūra ir konsistencija, greitai susigeria į rankų odą, puikiai maitina ir stangrina.

Sudėtis:



Talpa: 50 ml.

Kur pirkti: Kristiana ir Kosmada (www.kristiana.lt ir www.e-kosmada.lt)

Įpakavimas:






Konsistencija:






Mano nuomonė:

Kas yra svarbiausia man pasirenkant rankų kremą:
neriebi kremo konsistencija (nekenčiu riebių rankų)
maloni ir lengva kremo tekstūra
neerzinantis rankų kremo kvapas
gera rankų odos drėkinimas

Pupa rankų kremas puikiai atitinka visus mano reikalavimus, jo konsistencija nėra skysta, tačiau kremas susigeria į rankų odą labai greitai. Kvapas vos jaučiamas, išgaruoja labai greitai. Pupa rankų kremas gerai drėkina, stangrina ir lygina rankų odą. Man labai patiko poveikis, rekomenduoju išbandyti, juk rankų oda rūpintis yra būtina.

PS. Aš palikau prie lovos Pupa daugiafunkcinį kūno ir rankų kremą, o rankų kremą palikau mašinoje, nusprendžiau daugiau dėmesio skirti rankų odai.

PR Sample


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig