2015 m. balandžio 18 d., šeštadienis

PUPA LYGINAMOJI MAKIAŽO BAZĖ ŽALIA




Labas rytas mano brangieji blogo skaitytojai, šiandien noriu papasakoti apie nuostabią Pupa makiažo bazę, jus pamatysite rezultatą ir suprasite, kodėl ši bazė tokia išskirtinė. Aš ją įsidemėjau kai nuėjau į PUPA makiažą, nustebau kaip ilgai išsilaikė mano makiažas, taip pat jį nuplovus veidas buvo ypatingai švelnus, kreminę pudrą tokią pat, kokia buvo naudojama makiažui aš turėjau. Supratau, kad stebuklingas produktas yra makiažo bazė. Po ilgų testavimų galiu pasidalinti savo nuomone su Jumis.





Gamintojo aprašymas:





Lengvos, šilkinės tekstūros makiažo pagrindas suteikia odai nepriekaištingo lygumo, glotnumo, ji tampa matinė. Pripildydama smulkias raukšleles ši priemonė jas išlygina ir oda akimirksniu tampa švelni, atjaunėja. Gali būti trijų atspalvių: permatomas – normaliai odai, žalias – paraudimams ir smulkiems kapiliarams maskuoti ir violetinis – šviesinamasis.

Talpa: 30 ml.


Kaina: 25,90 EUR


Kur pirkti: www.kristiana.lt ir www.e-kosmada.lt

Pupa makiažo bazių pasirinkimas:



permatomas – normaliai odai, žalias – paraudimams ir smulkiems kapiliarams maskuoti ir violetinis – šviesinamasis.


Konsistencija:

Mano įpakavimas testerinis, tačiau pagrindo savybėms tai neturi jokios reikšmės







Rezultatas:

veidas prieš:




veidas po:




Mano nuomonė:

Kaip dažnai mes užmirštame apie makiažo pagrindą, tik tapus beauty bloggerė ir pradėjus domėtis kosmetikos pasauliu, aš supratau, kad akių šešėlių bazė būtina, dabar suprantu, kad ir makiažo bazė labai geras dalykas, tik reikia teisingai ją parinkti.
Mano veido oda kombinuota, poros labai matosi ir kartais kreminės pudros tepasi ne taip lygiai kaip norėtųsi, taip pat yra kapiliarų ir raudonis. Vasari norisi lengvesnių kreminių pudrų, taip pat svarbu, kad makiažas išsilaikytų kuo ilgiau, visa tai įgyvendinti padeda Pupa makiažo pagrindas. Jis yra silikono pagrindo, todėl gerai maskuoja poras. Aš esu bandžius makiažo pagrindus be silikono, poveikio nulis, nerekomenduoju. Taip, sutinku, silikoninio pagrindo bazės gali kimšti poras, Pupa to man nepadarė, tačiau nereikia užmiršti apie veido valymą.
Šnekant apie Pupa makiažo pagrindą žalios spalvos galiu pasakyti, man ji labai patinka. Rezultatas matosi nuotraukose, poros ir raudonis tapo beveik nematomos, kreminė pudra tepasi žymiai lengviau ir geriau. Taip pat makiažas laikosi ilgiau, labai gera išeitis riebiai ir kombinuotai odai. Tiesą, aš tepu pagrindą ne ant viso veido, o tik ant probleminių vietų.

Rekomenenduoju išbandyti, nuostabus produktas.

PR sample









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig