2015 m. balandžio 7 d., antradienis

Savaitės anonsas ir nauji pirkiniai



Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, šiandien pirmoji darbo diena šią savaitę, ir aš skubu pristatyti savaitės planus ir naujus pirkinius, bei gautus produktus testavimui. Noriu priminti, dar jau šį savaitgalį Parodų centre Litexo karaliaus grožis, startuoja Grožio paroda "Pelenė", penktadienį visą dieną praleisiu ten, o šios savaitė smano planai tokie:





Šią savaitę bloge skaitykite apie:


Dove muilus. Aš nelabai mėgstu muilus, dažniausiai renkuosi skystus, tačiau Dove muilų kvapas nuostabus.



Oriflame True Perfection veido priežiūros liniją


Rituals dušo putas Zensation 


Ambroozija veido kremą vyrams Vėjas, kuris idealiai tinka ir moterims


Lush šampūnus, galiu išduoti paslaptį, mano mėgstamiausiais Ledi Godiva




Catrice ALLROUND maskuojamą priemonę


Aš jau pasakojau apie Catrice mousse, šį kartą bus palyginimas su essence pureskin mousse make up



Lush vonios bomba su rožėmis


Pupa matinių šešėlių paletę (006)


Man labai patikusią Gosh Limit Lush Mascara









Ketvirtadienio rubrika Beauty Talk:


Taip pat, ketvirtadienį dalyvauju




Penktadienį dalyvauju Pelenė parodoje:



Nauji pirkiniai ir produktai testavimui:


Kaip visada, noriu pasakyti Ačiū už pasitikėjimą ir produktus testavimui:


Labai patiko Gosh pavasario kolekcijos naujienos, apie šešėlius aš jau spėjau Jums papasakoti, jeigu šiandien bus geras oras eisiu fotografuoti drabužius ir makiažus.



Catrice ir Essence kosmetikos naujienos:

Tiek daug viskuo aš tikrai nesitikėjau, todėl laukite Give Away konkursų blogo facebook puslapyje





L'oreal naujienos:
Revitalift filler renew kremas ir serumas ir Garnier Miracle Skin kremas veidui ir paakiams


Aš esu ištikima Michael Kors drabužių, rankinių ir aksesuarų mylėtoja, todėl ačiū labai už galimybę išbandyti ir Michael Kors kvepalus SEXY Amber



Šią savaitę būtinai papasakosiu Jums apie nuostabias su'RaSta apyrankes, jos tikrai nuostabios. Ačiū labai. Mano pasirinkimas juodos ir sidabrinės spalvos.



Pirkiniai:


Artėja pavasaris, todėl pravažiavus kelias parduotuves radau savo mėgstamą Planeta Organica Hot Body Scrub, per išpardavimą nusipirkau: Love2Mix Organickūno kremą su pomidorais ir morkomis, plaukų kaukę apelsinai ir pipirai, Planeta Organica šaldantis paakių gelis.




Supratau, kad man reikia super ryškių nagų lakų prie mano naujų pirkinių (Michael Kors rankinių ir akinių, parodysiu kai atkeliaus), todėl nusipirkau kelis essence The Gel nagų lakus ryškiai žalios ir mėlynos spalvos.


Pasinaudojau nuolaida ir nusipirkau pabandymams L'oreal studio Hot&Sleek tiesinimo kremą ir purškiklį




Na ir galiausiai atkeliavo mano naujas Michael Kors rankinukus. Laiminga ;-)))


Geros dienos ir darbingos savaitės,
o aš einu rašyti apie MAC maskuojamą priemonę ir Estel ekranavimo rinkinį.












SHARE:

2 komentarai

  1. Plaukų kaukė su apelsinais ir pipirais viena geresnių mano naudotų kaukių! Tik nebeaptinku jos pirkti, kai į Elevitą nukeliaju. Šiuo metu tik šampūną turiu tokį.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kartais į Vilkpedės parduotuvę kelis vienetus atveža. Man labai patinka ir šampūno ir kaukės kvapas. ;-)

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig