2015 m. balandžio 27 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir nauji pirkiniai


Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, ir vėl pirmadienis, planuojame savaitės darbus. Man planuoti pasidarė labai sunku, nes užsiėmus vestuvių planavimu, todėl daugiau laiko ten, mažiau blogui. Praeitą savaitę aš spėjau padaryti labai daug, tikiuosi surašyti vieną straipsnį apie pasiruošimą, nes tai labai naudinga ir praktiška informacija. Ką ir kur užsakinėti, kaip viskas atrodo realybėje ir pan, manau toks įrašas daug kam pravers. Na o šią savaitę neplanuoju labai daug, noriu dar parodyti makiažą, kuris buvo suplanuotas ir dar kelius straipsnius.





Šią savaitę bloge skaitykite apie:

Apie Chanel Les Beige pudrą





Matrix Style Ink plaukų modeliavimo priemones:




Gosh Primer Plus makiažo bazę


Ketvirtadienio rubrika Beauty Talk


Make Up Factory All Natural Foundation


essence antakių rinkinį "How To Make Brows wow"


Lancome Shine Lover lūpų dažus







Nauji pirkiniai:

Ačiū labai kompanijos atstovams už galimybę testuoti jų produktus:

Lancome naujiena: Lancome Shine Lover lūpų dažai ir keli mėginukai


Biotherm Skin Best veido kremas:



Lush veido priežiūros priemonės:

Veidą tonizuojantis purškiklis Breath of Fresh Air ir Lush Herbalism


Ziaja Orange Butter kūno priežiūros linija (dušo želė, kūno šveitiklis ir kūno sviestas)


Cleanic servetėlės ir graikiškas alyvuogių muilas





Kaip aš jau pasakojau, perskaičiau internete aprašymą apie  Dermacol ir pamačiau rezultato nuotraukas, supratau kad man reikia šios stebuklo. Testuoju jau savaitę, galiu pasakyti patinka net labai. reikia užsakyti tik tamsesnes spalvos dar vieną kremą veido kontūravimui.



Nors mano namuose ir yra indų plovimo mašina, aš vistiek naudoju valymo ir indų plovimo priemones. Kodėl gi jos negali būti irgi mažiau kenksmingos? Aš atradau Zero priemonės, kol kas nieko pasakyti negaliu, vyksta testavimas.







Tokia buvo ir planuojama mano grožio savaitė,

Linkiu gero oro ir lengvų darbų






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig