2015 m. gegužės 2 d., šeštadienis

Essence Quick & Easy Sponge Nail Caring Oil


Kai aš gavau labai didelį siuntinuką iš Catrice ir esssnece atstovų, galvojau kad tai yra nagų lako valiklis, o pasirodo, tai aliejus. Tokio dar niekada nemačiau, atrodo tikrai įdomiai. Noriu labai trumpai aprašyti šio aliejuko savybes.

Gamintojo aprašymas:


Essence Quick & Easy Sponge Nail Caring Oil labai greitoji aliejaus pagalba jūsų nagų odelėms su argano ir migdolų aliejumi. Viskas labai paprasta, tiesiog įdėkite pirštą į kempinę vienas po vieno, apsukite kelis kartus ir viskas.



Sudėtis:



Įpakavimas:






Mano nuomonė:

Kaip aš jau rašiau, pagalvojau kad tai nagų lako valiklis, tiesą sakant, kvapas toks pat spirituotas, o ko norėti alkoholis sudėtyje trečioje vietoje. Ilgai galvojau, na kodėl jis nenuvalo mano nagų, tačiau perskaičius aprašymą įdėmiau, supratau, kad tai aliejus buteliuke. Viskas labai gerai veikia, įkiši pirštą, apsuki porą kartų ir nagų odelės pamaitintos. Alkoholis išgaruoja, ir lieka labai malonus ir saldus aliejaus kvapas. Negaliu pasakyti, kad man patiko priemonės poveikis, nes alkoholis dar labiau sausina nagus, o naudojant priemonę vakarais savaitę, kažkokio ypatingo maitinimo ir nagų odelių drėkinimo aš nepastebėjau. Labai patiko mintis, tokį aliejų labai patogu naudoti tik reikėtų patobulinti produkto sudėtį.

Rekomenduoju atkreipti dėmesį į essnece nagų lakus, atnaujintos linijos atspalviai tikrai verti jūsų dėmesio, aš pastoviai žiūriu parduotuvėse į tuščias lentynas ir bandau suprasti, kokios spalvos pirkėjų mėgstamiausios: viena iš top'o  essence serendipity, jau dvi savaitė bandau nusipirkti, ir vis niekur nėra.




PR sample



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig