2015 m. gegužės 3 d., sekmadienis

MAC Guo Pei Collection for Fall 2015


Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, visu pirma, noriu pasveikinti Su Mamos diena, aš irgi šiandien pabaigiu rašyti blogą ir važiuoju pasveikinti mamą, taip pat nuvešiu jai pakvietimą į vestuves. O kol kas noriu pasidalinti labai gražios MAC naujos kolekcijos nuotraukomis. MAC mus dar ir vasara neatėjo, o visas grožio pasaulis jau galvoja apie rudens kolekcijas, aš jau mačiau slaptas Chanel kolekcijų nuotraukas, tačiau šiandien apie MAC kolekciją pašnekėsime plačiau.







Kolekcijoje žadama 16produktų: lūpų dažų, blizgesių, keturių spalvų šešėlių ir pan. Kodėl man patinka MAC kosmetika? Nes kainos nėra ypatingai didelės (palyginus su Chanel ir Dior), kokybė yra labai gera, priemonės naudojasi labai taupiai ir tinka profesionalams, konsultantai padeda išsirinkti būtent tokius atspalvius, kokių jums reikia, labai gražios limituoto leidimo kolekcijos. Minusai - gali kimšti poras, nėra mėginukų. Kaip matome, pliusų daugiau nei minusų, todėl rekomenduoju atkreipti dėmesį, o aš jau laukiu žiemos kolekcijų nuotraukų.





SHARE:

1 komentaras

Blogger Template Created by pipdig