2015 m. birželio 2 d., antradienis

ANNY nagų lakas: spalva 393 Rock The Hill


Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, šiandien noriu Jums papasakoti apie patį gražiausią mano turimą ANNY nagų laką. Man labai patinka ryškūs atspalviai, todėl kai tik man leido pasirinkti kelis lakus testavimui, negalvodama išsirinkau ryškiai mėlyną.





Gamintojo aprašymas:


ANNY nagų lakas:

Dėl nuostabios spalvų gamos, ir dėl kokybės ANNY nagų laką ypač vertina profesionalai. ANNY lakas greitai džiūsta, lengvai ir idealiai lygiai lakuoja nagus, suteikia jiems dailų blizgesį, ilgai laikosi. Specialios formos plokščiu pailgintu profesionalams pritaikytu teptuku laką lengva greitai užtepti, o rezultatas atrodo stulbinamai!

Tūris: 15 ml.

Kaina: 11,27 euro

Kur pirkti: Kristiana, Kosmada

Įpakavimas:





Teptukas:



Rezultatas:








Mano nuomonė:

Labai ryškios mėlynos spalvos kreminis lakas be shimerio ir blizgučių, konsistencija pakankamai tiršta, spalva koncentruota. Man užteko vieno nagų lako sluoksnio, bet tam, kad būtų ryškiau nuotraukoms, lakavau du. Lako teptukas labai patogus, leidžia nulakuoti nagą prie pat odelės. Išsilaiko ant nagų apie keturias dienas, tačiau aš naudoju manikiūrui papildomas ANNY nagų priežiūros priemones (viršutinį sluoksnį ir lako pagrindą). Rekomenduoju išbandyti.

PR Sample
SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig