2015 m. birželio 1 d., pirmadienis

Revlon pirkiniai


Aš užmiršau Jums papasakoti apie mano naujus pirkinius, šią savaitę testavimui aš nieko negavau, tačiau savaitgalį važiavau į Lenkiją, o ten daugybė nematytų kosmetikos produktų. Labai seniai norėjau išbandyti Revlon kosmetiką, internete tiek daug gerų atsiliepimų apie šiuos produktus, na kaip čia nenusipirkus. Tiesą sakant, mačiau šį stendą jau seniai, tačiau kainos tikrai nemažos (Revlon ColorStay pudra kainuoja 69 zl), atvažiuoju, užeinu į HEBE, o ten Revlon kosmetikos išpardavimas.

Aš mačiau internetinėse parduotuvėse pirkti Revlon Color Stay pudrą, tačiau spalvą sunku pasirinkti naudojant internetines nuotraukas. dabar tik suprantu, kaip gerai, kad nenusipirkau.

noriu pradėti nuo to, kad Revlon ColorStay pudra būna 2-jų rūšių:

Normaliai-sausai ir normaliai-riebiai odai. dabar vasara, todėl aš rinkausi normaliai-riebiai odai.

Spalvų pasirinkimas:


Žiūrint į spalvų paletę, tikriausiai pasirinkčiau Medium beige spalvą, tačiau parduotuvėje spalva pasirodė labai šviesi ir su rožiniu tonu. Man tokie atspalviai visai netinka. Mano pasirinkimas Golden Beige, būtinai parašysiu pilną atsiliepimą, nes pudra labai gera, o pas mus informacijos ir atsiliepimų lietuvių kalba beveik nėra. Užmiršau parašyti: kaina su nuolaida buvo 39 zl.

Aš nebijau blizgučių ir man labai patinka subtilus veido švytėjimo efektas, todėl labai ilgai rinkausi Revlon Photoready SkinLights priemonę. pasirinkimas - net keturi atspalviai:



Priemonę labai skysta ir pigmentuota, ją galima maišyti su kremine pudra (dabar galvojau, kodėl nepasirinkau dar ir tamsiausio atspalvio įdegiui paryškinti).

Įkeliu nuotrauką iš interneto, kad pamatyti visus atspalvius:


(mano pasirinkimas - Pink Light spalva, nuotraukoje šviesiausia)

Kaina su nuolaida 42 Zl.


Revlon colorstay moisture stain  lūpų blizgesys




Tobulas, tiesiog tobulas. Labai gražios ir ryškios spalvos, nelipnus, be blizgučių ir shimerio. tiesiog spindinčios lūpos. Būtinai parodysiu su makiažu, kad būtų greičiau. Mano spalva Balselona Nights.

Kaina 22 zl.

Revlon  grow luscious mascara - blakstienų tušas:


Ant mano akių gaunasi labai gražių ir tankių blakstienų efektas, kokybė ir rezultatas tikrai nustebino.
Kaina 36 Zl.

Apibendrinant noriu pasakyti, kad Revlon kosmetika labai geros kokybės, be galo gaila, kad Lietyvoje nėra šios kosmetikos priemonių nusipirkti neįmanoma. Kaip aš visada sakau, geriau vieną kartą pamatyti, nei nusipirkti nežinia ką internetinėje parduotuvėje.














SHARE:

2 komentarai

  1. Anonimiškas2015-06-01 12:03

    Pirkau Revlon ColorStay pudrą viename internetiniame puslapyje (lietuviškame), Kaina 11,90€. Bet be galo sunku buvo išsirinkti spalvą. Ir žinoma nepataikiau... Nusipirkau šviesesnę nei reiktų. Tad vėliau sumąsčiau nusipirkti tamsesnę, o jas sumaišius gaunas visai geras rezultatas. :) Maskavimas puikus, išsilaiko ilgai, tačiau vasarai, manau ji kiek per sunki... Beje ir pakuotė labai jau nepatogi. Gal jau čia pakeista, bet maniškė neturi jokio dozatoriaus, tad pudrą reikia visaip kratyti, kol išbėgs reikiamas priemonės kiekis. :)
    Lūpų blizgesiai fantastiški, noriu ir aš! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš irgi mačiau pirkti, bet taip ir neišdrįsau pasirinkti atspalvio. Man patinka ir maskavimas, ir tekstūra, tačiau įpakavimas nėra super patogus (iki šiol be dozatoriaus). Iš kitos pusės bandau tepti teptuku arba Beauty Blender, todėl įpakavimas tokios jau didelės reikšmės neturi. Lūpų blizgesiai arčiausiai tik Lenkijoje, įprasta kaina apie 45 Zl., bet HEBE (kaip mūsų Drogas) būna išpardavimai.

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig