2015 m. liepos 17 d., penktadienis

Dusty Girls natural tinted cream "Earth Cream" - spalva Medium


Pagaliau aš radau sau tinkantį kremą su atspalvių. Sutikite, vasarą norisi naudoti kaip įmanoma mažiau kosmetikos priemonių. Aš irgi be reikalo nedarau veido kontūravimo, nenaudoju pudros ir spindesio suteikiančių priemonių. Jeigu aš lieku namuose (nėra renginių ir susitikimų), idealu naudoti lengvą kremą  su atspalviu, juk išėjus į gatvę nesinori gąsdinti žmonių kosmetikos nebuvimu. Šiandien noriu Jums papasakoti apie tobulą Dusty Girsl kremą su atspalviu.




Gamintojo aprašymas:



Kai kurie žmonės turi problemų su makiažu. Kreminės tekstūros dirgina odą ir sukelia alergiją, todėl merginos priverstos naudoti vis daugiau ir daugiau priemonių trūkumams paslėpti.Taip jau yra, kad dauguma kosmetikos gamintojų naudoja labai daug silikonų tam, kad kremas būtų malonesnės tektūros ir lengviau pasiskirstytų ant odos. Galime pasakyti, kad ingridientai saugantys nuo UV spindulių irgi gali sukelti alergiją.

Būtent todėl mes sukūrėme  "Earth Cream", kuris yra dviejų spalvų (šviesus ir vidutinio tamsumo), suteikia lengvą maskavimo efektą ir tam tikrą apsaugą nuo saulės spindulių. Kremo bazė pagaminta iš odą raminančių aliejų ir ingridientų saugančių veido odą nuo alergijos ir spuogų atsiradimo. Mūsų kremo sudėtyje labai daug vertingų komponentų, tokių kaip: manuka Medžių lapų ekstraktas, magnolijos ekstrakto ir daug kitų.
Mūsų atspalvio suteikiantis kremas nekemša porų, padengia veidą labai plonu sluoksniu, atrodo itin natūraliai, o spalvą prisitaiko prie jūsų veido atspalvio.

Ir paskutinis dalykas. Rekomenduojame mūsų  "Earth Cream" naudoti vieną, be dieninio kremo ir pudros, taip jūsų veido odą kvėpuos, o veidas liks labai gaivus ir natūraliai atrodantis.

Sudėtis:

Aqua, Butyrospermum Parkii (Shea Butter, Aloe Barbadensis Leaf Juice (Aloe Vera), Titanium Dioxide (Food grade), Coco Capyrlate (Coconut Derived Silky Feeling Emollient), Cocoglycerides, Cetearyl Alcohol (Food Grade Emulsifier), Taraktogenos Kurzii (Chaulmoogra Tree Seed Oil), Nigella Sativa (Fennel Flower) Seed Oil, Leptospermum Scoparium (Manuka Tree) Leaf Oil, Wheat Amino Acids, Palm Glycerides, Glycine Capryloyl (Amino Acid in Skin’s Oil NMF), Magnolia Acuminata Bark Extract, D Alpha Tocopherol (Natural Vitamin E), Olive Butter, Glyceryl Caprylate, Xanthan Gum, Polysorbate 60 (Food Grade Emulsifier), Magnesium Aluminum Silicate (Clay Base) p-Anisic Acid (Anise Derived Preservative), Sodium Stearoyl Glutamate (Glucosed Derived Emulsifier), Brown Oxide C33-115, Yellow Oxide C33 - 8073.


Kaina: 18,50$

Kur pirkti: http://dustygirls.com.au

Įpakavimas:







Spalva:





Rezultatas:

Be makiažo:



Su "Earth Cream"



Su makiažu:




Mano nuomonė:

Noriu pradėti nuo to, kad Dusty Girls labai linksma, Australietiška mineralinę kosmetiką gaminanti kompanija. Įpakavimai labai žaismingi, ypatingas dėmesys pirkėjui, gerą priemonių sudėtis ir svarbiausiai, kosmetika netestuoja ant gyvūnų. Mano kosmetinėje atsidūrė dvi šios kompanijos priemonės: kremas su atspalviu ir skaistalai.

Šiandien plačiau šnekėsime apie kremą. Įpakavimas geras, naudoti patogu, kremas su pompa, man tokie variantai labai patinka. Gamintojas siūlo du atspalvius: light ir medium. Mano veido oda įdegusi, todėl aš rinkausi Medium, tiesą sakant internete informacijos labai minimaliai, todėl atspalvius rinktis iš interneto paveiksliukų sunkoka, bet aš pataikiau.
Kremo konsistencija labai tiršta, kvapas žolelių. Kas man patiko labiausiai: kremas neriebus, jis nepalieka riebalų sluoksnio ant veido, po naudojimo veidas neblizga, o kremas akimirksniu susigeria. Maskavimas nuo mažo iki vidutinio, norint pasiekti vidutinio maskavimo - kremą galima sluoksniuoti, o jeigu reikia idealaus maskavimo, gamintojas siūlo naudoti mineralinę pudrą makiažo užbaigti. Aš pudros nenaudojau, man užteko tik skaistalų.

Dusty Girls "Earth Cream" nekemša porų, išsilaiko ant visą dieną, veidas pradeda blizgėti po gerų 3-4 valandų jeigu lauke karšta, o jeigu lauke "Lietuviška vasara" makiažas gali išsilaikyti iki vakaro. Man labai patiko rezultatas, tobulas kremas.

PR sample




SHARE:

1 komentaras

Blogger Template Created by pipdig