2015 m. rugpjūčio 3 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir nauji pirkiniai




Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, atrodo oras mus išgirdo ir pagaliau šilta ir šviečia saulė. Man dvigubai geriau, nes pagaliau galėsiu parodyti savo naujus drabužius Jums, todėl planuojame šiai savaitei minimaliai, plius savaitgalį važiuoju į gimtadienį, nutariau kompiuterio su savimi neimti. Dar viena gera naujiena - St. Moriz savaimio įdegio priemonių Give Away konkursas blogo faicebook'e.





Šią savaitę bloge pasakosiu apie:

Zepter La Danza prabangios linijos dvigubo poveikio vaisų kaukę, kuri puikiai valo ir tonizuoja veido odą.


Plačiau pašnekėsime apie Batista šampūnus, nes jų pasirinkimas labai didelis, o kurį pasirinkti kartais būna sunku apsispręsti. 


Mėgstamiausią rubriką Beauty talk, apie ką rašo Lietuvos bloggeriai


Aš visai užmiršau apie Sleek spindesio suteikiančią paletę, pagaliau atėjo laikas išbandyti ir įvertinti ją.


Ne savaitės be rožių, šį kartą testuojame Ambroozija "Saulė" prabangų kūno kremą su rožių absoliutu ir vitaminu E


Kai gavau šį Avon tušą testavimui, negalėjau suprasti kaip jį naudoti, pagaliau viską supratau ir galiu papasakoti ir Jums.


Vieni iš geriausių ir nebrangių akių šešėlių Catrice ir Catrice Prime and Fine makiažo pagrindas


Labai gražios, vasariškos spalvos Dusty Girls skaistalai - spalva Golden Deliciuous


Mano Garnier akių makiažo valiklis pasibaigė, todėl pirkau naują. Šį kartą mano pasirinkimas L'oreal. Jis man patinka daug labiau.


Buvo labai įdomu išbandyti Natura Amica kristalinį dezodorantą


Mokinsimės kartu daryti makiažą su vienos spalvos šešėliu ir juodos spalvos pieštuku




Papasakosiu apie jau seniai nusipirktus Rubela Argan Oil plaukų šampūną ir kaukę



Ačiū labai kompanijų atstovams už galimybę išbandyti jų gaminamus ir pristatomus produktus.

Man be gal patiko Sanflora kūno ir plaukų priežiūros priemonės, o kūno sviestas tiesiog BOMBA, rekomenduoju atkreipti dėmesį. Įpakavimas, kvapas ir mintys, viskas nuostabu.



Lietuvoje ant piršto galima suskaičiuoti saulėtas dienas, todėl įdegis labai didelė prabanga. Išeitis - St. Moriz savaimio įdegio priemonės. Būtent šitas priemonės gas vieną iš jūsų facebook Give Away konkurse.



Tokia planuojama mano grožio savaitė,

Geros dienos



















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig