2015 m. rugsėjo 9 d., trečiadienis

H&M High Impact eye colour (akių šešėliai) - spalva Chin Chin



Galima sakyti bet ką, tačiau H&M vieno atspalvio šešėliai tobulos kokybės. Tai labiausiai man patikęs H&M kosmetikos produktas. Spalvų ir tekstūrų pasirinkimas labai didelis, o kaina tikrai maža. Aš lyginu su profesionalių šešėlių kainomis, juk kokybė tikrai nenusileidžia. Šiandien apie dar vieną atspalvį pasakosiu plačiau.


Gamintojo aprašymas:


Ilgai išliekantys šilkinės tekstūros šešėliai, užtikrinantys lengvą padengimą. Platus spalvų ir faktūrų pasirinkimas - nuo švelnių matinių iki blizgių ar net metalo efekto.



Kaina: 5,99 EUR

Kur pirkti: PC Akropolis, PC Panorama, PC Ozas

Sudėtis:




Spalva:






Rezultatas:







Mano nuomonė:

Aš ilgai stovėjau prie šešėlių ir negalėjau išsirinkti atspalvio, ne todėl, kad niekas nepatinka, o būtent todėl, kad patinka viskas. Ten yra labai gražių matinių, metalinių ir atspalvių su blizgučiais. Su blizgučiais aš jau turiu tamsiai žalios spalvos šešėlius, o mano noras buvo - šviesio atspalvio spindintys šešėliai. Aš pasirinkau perkamiausią atspalvį - Chin Chin. Tai beveik kreminės konsistencijos akių šešėliai, kurie puikiai perduoda spalvą, nebyra ir laikosi visą dieną (tiesą sakant, aš nusipirkau dar šešėlių pagrindą kuris irgi yra tobulas). Suprantu, tokio atspalvio vieno nenaudosi, prie jo idealiai tinka pilkos arba rudos spalvos matiniai šešėliai, aš padariau labai lengvą vakarinį makiažą, tačiau kambario šviesioje tokie šešėliai atrodo tobulai, jūsų akys tiesiog spindės, tačiau tai bus labai lengvas 'glow'efektas ant akių, tai nepigina makiažo ir atrodo prabangiai.

Aš pasakiau sau, kad daugiau į H&M Parduotuvę neeisiu nes be pirkinių iš ten neįmanoma išeiti. Patarimas: gerai išbandyti ir patestuoti atspalvius, naudoti akių šešėlių pagrindą, tada šešėliai atrodo labai gražiai.



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig