2015 m. rugsėjo 4 d., penktadienis

H&M kosmetikos pristatymas


Na ir paskutinė, tačiau labai laukta prezentacija - H&M kosmetikos. Žmonių buvo tiek daug, kad mes sunkiai galėjome prasibrauti prie kosmetikos lentynu. Jeigu aš trečiadienio vakare neapžiūrėčiau priemonių, tikrai neturėjau ko jusm pasakoti, o šeip, aš pasistengiau atkreipti jūsų dėmesį į tas priemones, kurios patiko man. Aš jau išbandžiau H&M akių šešėlius, man labai patio ir kokybė, ir spalva, ir konsisitencija. Taip pat buvo labai smagu pamatyti tiek daug grožio ir mados bloggerių ir youtube'rių vienoje vietoje. Mažiau kalbų, daugiau nuotraukų...

































Buvo tikrai labai smagu, ačiū už kompaniją ir maloniai praleistą laiką, o aš rekomenduoju šį savaitagli nuvažiuoti iki Akropolio apžiūrėti kolekcijos, nes yra tikrai dėmesio vertų kosmetikos priemonių.

SHARE:

1 komentaras

  1. Jau spėjau įsigyti porą H&M lūpdažių ir įsimylėti juos :)

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig