2015 m. rugsėjo 11 d., penktadienis

Koks ruduo be kailio?




Koks ruduo be kailio? Naujieji kaliniai tikrai reikalingi, tačiau nebūtina pirkti natūralaus kailio. Aš jau seniai pastebėjau parduotuvėse, kad dizaineriai vengia naudoti natūralų kailį, aš suprantu, kad tai prabangos dalis, tačiau aš už gyvūnus. Taip, aš dar nešioju odinės rankines ir odinius aukstakulnius, tačiau neturiu nei vienu kailinių. Gaila gyvūnų, tikrai. Tačiau labai vertinu dirbtinį kailį, nes spalvų pasirinkimas labai didelis, geros kokybės dirbtiniai kaliniai atrodo stilingai. Pradėjus vaikščioti į renginius, aš pagaliau supratau skirtumą tarp prabangiai ir stilingai. Mano brangieji, rekomenduoju susirūpinti gyvūnais (juk jie tokie gražūs ir mieli) ir pagalvoti apie dirbtinius kailinius. Aš jau mačiau New Yorker naują kolekciją, ji tikrai tobula, o rožiniai kailiniai- šios kolekcijos perlkukas.



Kailis – šilumos ir jaukumo simbolis
New Yorker rudens kolekcijoje netrūksta kailio, kuris nuo seno buvo siejamas su prabanga ir pasitikinčios savimi moters įvaizdžiu. Pastaraisiais sezonais vis daugiau dizainerių ištikimybę pripažįsta dirbtiniam kailiui, o tendencijų ratas leidžia eksperimentuoti ir žaisti formomis bei spalvomis. Dažytas rausvas dirbtinio kailio paltukas? Šis - tobulas merginų palydovas!

Kaina: 59,95 EUR






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig