2015 m. spalio 23 d., penktadienis

Garnier šampūnas ir plaukų kaukė „GOODBYE DAMAGE“




Man labai patiko rožinės linijos Garnier "Thick and Gorgeous", todėl su malonumu nusprendžiau išbandyti ir Goodbue Damage liniją, juk mano plaukai labai pažeisti, sausi, neblizga ir atrodo po dažymo tikrai ne super. Gamintojas žada per savaitę atkurti metų žalą. Wow, tikrai buvo smalsu išbandyti.






Gamintojo aprašymas:



sų plaukai pažeisti? Stiprinamasis pažeistų plaukų šampūnas „FRUCTIS GOODBYE DAMAGE“ – tai Jūsų problemos sprendimas!










Jame esantis kerafilas ir agrastinių lapainių aliejus veiksmingai atkuria plaukus iš vidaus ir suglaudžia bei sutvirtina suskilinėjusius jų galiukus.
Rezultatas. Metus alinti plaukai atkuriami per savaitę*. Jie tampa stipresni nuo šaknų iki galiukų bei 10 kartų atsparesni ir turi 4 kartus mažiau suskilinėjusių galiukų.**






Kaukės naudojimo būdas:
Rankšluosčiu nusausintus plaukus ištepkite atkuriamąja kauke. Po 3 minučių išskalaukite ir džiaukitės švelniais plaukais. Suskilinėjusių galiukų skaičius sumažės akimirksniu.



Mano nuomonė:


Pasakysiu iš karto, rožinė linija man patiko labiau, šios linijos tobuli aliejukas ir serumas plaukų galiukams, todėl aš jau radau savo Garnier priemonių derinį: rožinis šampūnas ir kaukė, oranžinis serumas ir aliejus. Bet šiandien mes su Jumis šnekame apie Goodbue Damage liniją. Noriu pasakyti apie nuostabiai gaivų kvapą, kuris labai gerai atgaivina rytais, šampūnas baltos permalutrinės spalvos, gerai pūtuoja ir naudojasi taupiai. Aš negaliu pasakyti, kad jis kažkoks ypatingas, tikriausiai labai panašus į rožinį, mano plaukams patiko. Po naudojimo plaukai nėra sausi ir šiurkštūs, tai man labai svarbu. Kaukės konsistencija labai tiršta, kvapas žymiai stipresnis, nei šampūno. Jeigu jūsų plaukai nėra stipriai pažeisti ir sausi, šios kaukės nerekomenduoju, arba reiktų tepti tik pačius plaukų galiukus. Šitą kaukė gerai maitina ir atstato plaukus, tačiau wow efekto iš karto, kaip po rožinės Garnier linijos nėra, tik po kelių naudojimo aš pastebėjau, kad plaukai kitokie, sakyčiau plaukų galiukai labiau pamaitinti. Nuo rožinės linijos efektas iš karto, plaukai slydus, blizgantys ir šilkiniai. Nuo šios kaukės plaukai nepraranda savo apimties, galiukai pamaitinti, plaukus žymiai lengviau šukuoti ir jie gražiai blizga. Ar gali šios linijos priemonės atstatyti plaukus? savaime suprantama, kad ne, priemonės gali suteikti vizualų efektą ir pamaitinti plaukų galiukus. Jeigu plaukai labai pažeisti, geriau kažkiek pakirpti plaukų galiukus.

PR sample









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig