2015 m. spalio 3 d., šeštadienis

Recepty Babuški Agafji energizuojančios putos voniai ir "Sibiro" putos voniai


Aš dievinu vonios procedūras, dabar jau oras šaltesnis, todėl po sunkios dienos, arba prezentacijų, taip norisi padaryti veido kaukę, įpilti taurę vyno ir pagulėti vonioje. Aš vertinu Lush vonios burbulus ir putas, tačiau kartais labai norisi natūralesnių kvapų, tada į pagalbą ateina Agafjos rusiška kosmetika. Kainos juokingos, sudėtis pakankamai gera, o kvapas man labai patinka. 




Gamintojo aprašymas:




Įpakavimas:






Recepty Babuški Agafji energizuojančios putos voniai praturtintos citrinvyčio, kalpokės, čiobrelio ir ženšenio ekstraktais, gerina nuotaiką, tonizuoja, teikia papildomos energijos, gerina odos kraujotaką.
Naudojimo būdas: pripildami vandenį į vonią 1-2 kamštelius putų paleiskite po tekančia vandens srove. Vonioje gulėti 10-15 min.
Talpa - 500 ml.


Kaina: 1,40 EUR

Kur pirkti: www.elevita.lt
Sudėtis: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Parfum, Citric Acid, Schizandra Chinensis Fruit Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Thymus Vulgaris Leaf Extract, Panax Ginseng Root Extract, Saponaria Officinalis Root Extract, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, CI 16035, CI 19140, CI 15985, CI 42090, CI 14720.

"Sibiro" putos voniai puikiai ramina, stiprina organizmą. Putų sudėtyje yra Sibiro pušies, šalavijų, čiobrelių ir kitų vaistažolių ekstraktai, kurie teikia stiprinantį poveikį, skatina apsaugines organizmo funkcijas.
Naudojimo būdas: pripildami vandenį į vonią 1-2 kamštelius putų paleiskite po tekančia vandens srove. Vonioje gulėti 10-15 min.
Talpa - 500 ml.

Kaina: 1,40 EUR

Kur pirkti: www.elevita.lt
Sudėtis: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Parfum, Citric Acid, Salvia Officinalis Leaf Extract, Pinus Sylverstris Bark Extract, Origanum Vulgare Leaf Extract, Hypericum Perforatum Extract, Achillea Millefolium Flower Water, Saponaria  Officinalis  Root  Extract, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI 14720, CI 42051.
Mano nuomonė:

Tiesą sakant, labai daug iš šių priemonių aš nesitikėjau, tačiau vonios putos man labai patiko. Labiausiai patiko "Sibiro" vonios putų kvapas, Sibiro pušies ir kitos vaistažolės gerai atpalaiduoja, ramina ir gerina miegą. Tai nėra senamadiškos mono pušų kvapas, prisiminu mano senelė labai mėgdavo tokius kvapus, tai žalumos, pušies ir čiobrelių kvapai. Aš įpilu žymiai daugiau, nei du kamštelius, tada ir putų daugiau, ir jos būna standžios,  ir skaniai kvepiančios. Energizuojančios putų ekstraktas ryškiai raudonos spalvos, kvapas žolelių, aš sakyčiau labiau uogų ekstraktais, man jos kvepia žymiai saldžiau, nei "Sibiro". Parduotuvėje dar liko keli neišbandyti variantai, rekomenduoju prieš perkant susipažinti su kvapu.
Ar rekomenduoju? Tikrai taip, vonios procedūros žiemos sezonu man labai patinka.






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig