2015 m. spalio 26 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir nauji pirkiniai



Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, aš jau sukroviau lagaminą ir važiuoju į renginius, smagu, kad į Rygą. Pagaliau, pagaliau aš labai arti savo svajonės: kelionių, naujų pažinčių ir kitų miestų. Nuo šiandien prasideda Riga Fashion Week renginiai, taip pat šiandien Lush naujų kolekcijų pristatymas, irgi Rygoje. Šią savaitę aš paliksiu Jus pailsėti nuo įrašu, nieko negaliu pažadėti, nes neaišku kaip ten bus su intrenetu, plius renginių sąrašas labai ilgai, o kai važiuoju pirmą kartą, norisi aplankyti kaip įmanoma daugiau vietų, pamatyti kaip įmanoma daugiau ir susipažinti su užsienio dizaineriais. Aš Jums sakiau, kad antradienįAgnė Kuzmickaitė pristato savo naują kolekciją Rigoje, smagu pamatyti pirmai. Na o planai mano šiai savaitei tokie:



Pirmadienį Lush Kalėdos Rigoje:


O vakare jau spaudos konferencija:



Grįšiu ketvirtadienį, tačiau manęs jau laukia keli renginiai Vilniuje, nieko neplanuoju, nes nenoriu prižadėti ir nepadaryti. 

Na ir naujienos:



Po L'occitane kvapnios vakarienės:




Po susitikimo su MAC atstovais:



Mano MAC pirkiniai:





L'oreal ir Maybelline naujienos, kaip ir sakiau Raudoną L'oreal lūpdažį JLo pirkau pati su nuolaida parduotuvėje Drogas




Dove nauja kūno priežiūros linija:




Tokia planuojama mano savaitė, nekantriai laukiu numatomų renginių

Stilingai,








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig