2015 m. spalio 1 d., ketvirtadienis

VIVI Dušo gelis GRAPEFRUIT


Vakariniam skaitymui siūlau mano naują įrašą apie VIVI dušo želę. Šiandien šnekėjome apie Lush, o aš noriu porą gerų žodžių pasakyti apie Lietuvos natūralios kosmetikos gamintojus VIVI. Aš labai ilgai negalėjau suprasti, koks skirtumas tarp paprastos dušo želės iš parduotuvės, ir natūralios sudėties. Galiu pasakyti atvirai, skirtumas yra,  ir jis labai didelis. Šiandien būtent apie tai ir pašnekėsime.





Gamintojo aprašymas:






Dušo gelis yra pagamintas naudojant tik ekologiškas paviršinio aktyvumo medžiagas. Abrikosų kauliukų aliejus ir natūralus betainas, pagamintas iš cukrinių runkelių, drėkina odą, neleidžia jai išsausėti. Tai itin švelni prausimosi priemonė kūnui, galima naudoti ir kaip rankų prausiklį.

Sudėtis:


INGREDIENTS: Aqua, Sodium Cocoamphoacetate*, Cocamidopropyl Betaine*, Potassium Cocote*, Lactic Acid, Prunus Armeniaca Oil, Citrus Grandis Oil, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Beta Carotene, Limonene**, Linalool**. | EN *Organic certified ingredients, **Ingredients of essential oils | LT *Setifikuoti ekologiški ingredientai, **Eterinių aliejų sudedamosios dalys.

Talpa: 250 ml.


Kaina: 5,20 EUR


Kur pirkti: www.vivi.lt


Įpakavimas:








Konsistencija:





Mano nuomonė:


Kosmetika VIVI verta dėmesio, kiek bebandyčiau produktų, man beveik viskas patinka, man net patiko natūralios sudėties plaukų balzamai ir kaukės, taip, su natūraliais šampūnais aš vis dar negaliu susidraugauti, tačiau balzamai irgi nėra taip blogai. Šnekant apie natūralios sudėtis dušo želę VIVI noriu pasakyti, kad konsistencija labai tiršta, kvapas malonus ir labai natūralus (kvepia citrusiniais vaisiais, man kvapas primina vasarą), gelis mažai pūtuoja, gerai ir švelniai plauna, palieka labai malonų aromatą, kuris laikosi ant kūno pakankamai ilgai, mano chalatas po vonios procedūrų vakare su VIVI kvepia dar iš ryto, nesausina kūno,  galima nenaudoti kūno kremo. Aš VIVI dušo želę pirkau pati, pasinaudojau VIVI nuolaidų kortelės nuolaida, mokėjau apie 4 EUR, manau kiekvienas gali sau tai leisti, o skirtumas akivaizdus. Rekomenduoju išbandyti.










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig