2015 m. lapkričio 21 d., šeštadienis

ECLAĒ Poudre de Camargue Veido šveitiklis




Prieš gerus du mėnesius aš pasakojau apie rožinius flamingus ir Eclae kosmetikos pristatymą, atėjo eilė papasakoti apie jau išbandytus produktus. Aš gavau testavimui veido serumą ir šveitiklį, taip pat daug kremo mėginukų. Šiandien pristatysiu ir pasidalinsiu savo nuomone apie veido šveitiklį.




Gamintojo aprašymas:



Šis švelnus šveitiklis pašalina nešvarumus ir negyvas ląsteles, skatina ląsteles atsinaujinti. Druskos pudra švelniai nušveičia odą, o mikrodumbliai "Dunaliella salina" grąžina jai švytėjimą ir skaistumą. Oda tampa lygesnė, glotnesnė ir švelnesnė, puikiai parengiama kitoms priežiūros priemonėms. Kaip naudoti: Jei norite stipresnio šveičiamojo poveikio, tepkite šveitikliu sausą odą, o jei pageidaujate švelnesnio - drėgną. Švelniai pamasažuokite ir nuskalaukite vandeniu. Naudokite vieną arba du kartus per savaitę. Venkite akių srities. 

Sudėtis:



Talpa: 50 ml.

Kaina: 15,90 EUR

Kur pirkti: Kosmada parduotuvės

Įpakavimas:








Konsistencija:




Mano nuomonė:

Be gražios istorijos apie flamingus, rožinius vandenis Prancūzijoje ir be galo stilingų įpakavimų, Eclae kosmetika turi nuostabią tekstūrą ir gerą poveikį. Aš labai mėgstu šveitiklius, smagu, kad šio šveitiklio intensyvumą galima reguliuoti priklausomai nuo veido odos tipo, jeigu veido oda jautri - rekomenduojama tepti šveitiklį ant drėgnos odos, jeigu oda riebesnė - ant sausos. Aš naudoju ant vos sudrėkintos, taip poveikis yra stipresnis, tačiau ne toks agresyvus. Šveitiklis labai gerai valo ir poliruoja veido odą, nesausina ir nedirgina, šveitiklio dalelės mažos, bet šveičia pakankamai gerai. Kvapas be galo malonus. Rekomenduoju išbandyti, nes man šitas Eclae produktas patiko žymiai labiau, nei serumas. O aš dar noriu išbandyti valomąjį aliejų, iki šiol prisiminu tekstūrą ir kvapą (tai labiausiai patikęs produktas per pristatymą). 

PR sample





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig