2015 m. lapkričio 22 d., sekmadienis

H&M Studio SS16


Labas rytas, mano brangieji, žinau, kad labai daug kas nemėgsta H&M , nes ten prasta kokybė ir drabužiai nieko ypatingo. Patikėkite manimi, anksčiau aš irgi taip galvojau, tačiau neseniai supratau, jeigu ZARA drabužius perka visi ir renginiuose atrodo lyg išeitum iš inkubatoriaus, H&M  atveža labai daug skirtingų kolekcijų, kur tikrai galima pasirinkti ką nors išskirtinio ir stilingo. Šiandien mes su Jumis pašnekėsime apie  H&M Studio SS16.

Tiesą sakant, aš nežinau, ar pas mus Lietuvoje jau buvo pristatyta kolekcija, niekaip nesuprantu kaip dirba H&M PR skyrius, manau niekaip, nes prisibelsti tiesiog neįmanoma, mačiau darbo rezultatus Rygoje, nes viskas žymiai geriau. Tačiau ne apie tai šnekėsime, o apie naują pavasario kolekciją. Man be galo patinka visos Studio kolekcijos, jos labai geros kokybės (kartais geresnės, nei tų, kurios padarytos kartu su žymiais dizaineriais). Pasirodo, pas viena mano draugę yra Lanvin suknelė, kokybė nelabai, o Studio kokybė net labai. Iš paskutinės kolekcijos aš nusipirkau labai daug, apie tai vis planuoju papasakoti, tačiau lauke vis lyja, todėl padaryti normalių nuotraukų niekaip nesigauna. Nauja pavasario kolekcija jau buvo pristatyta daugelį pasaulių šalių, mačiau nuotraukas Instagram ir oficialiame H&M puslapyje. Spalvos šiltos: oranžinė, geltona, ruda, žalia, yra kolekcija ir vyrams ir moterims, kas labai didelis pliusas, taip pat supratau iš nuotraukų, bus aksesuarų. Žiūrime nuotraukas:









Aš jau bandau rašyti norų sąrašus, labai noriu basučių ir spalvotos ilgos suknelės, o kaip kolekcija Jums? 


PS. pagaliau radau vidio, bus žymiai aiškiau.














SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig