2015 m. lapkričio 11 d., trečiadienis

MAC lūpų dažai Sweet&Sour ir lūpų pieštukas - Fruit Coctail


Apie MAC lūpų dažus galima šnekėti labai ilgai, jie turi savo plius ir minusus, begalybę spalvų ir tekstūrų. Logiška, kad vieniems patinka, kiti bijo atspalvių, kitus gąsdina toks didelis pasirinkimas, dar kitus traukia profesionali kokybė, tačiau abejingų nėra. Galiu pasakyti apie savo nuomonę: mane irgi gąsdina pasirinkimas, nes lūpų dažų stendas labai didelis. Aš, kaip pareiginas bloggeris, perskaitau kitų bloggerių atsiliepimus, ir jau einu su sąrašu, ką reikia išbandyti, tačiau parduotuvėje lūpų dažai stovi taip, kad matosi tik atspalviai, o tam, kad pamatyti spalvą, reikia pakelti lūpų dažus. Išvados, aš visada nusiperku tai, ko tikrai neplanavau pirkti, tačiau rezultatu lieku patenkinta. Svarbu viską gerai išbandyti parduotuvėje. Šiandien pasakosiu apie švelniai oranžinės spalvos MAC Cremesheen lūpų dažus ir lūpų pieštuką.





Kaina: pieštukas: 16,50 EUR, lūpų dažai: 20,50 EUR

Kur pirkti: PC Akropolis ir PC Panorama, parduotuvė Douglas

Įpakavimas:









Spalva:


Rezultatas:

Tik pieštukas:




pieštukas ir lūpų dažai




Mano nuomonė:

Labiausiai man patiko lūpų pieštukas, nes jis iš limituoto leidimo kolekcijos, labai minkštas, spalva nerealiai graži (suteikia intensyvumo lūpų dažams), nes pagal MAC visažistus, reikia padengti visas lūpas su pieštuku, o tik tada nudažyti lūpų dažais. Mano naujo lūpų dažo spalva idealiai atitiko mineralinių MAC skaistalų atspalvį, aš būtinai labai greitai parašysiu atsiliepimą apie juos. Šnekant apie lūpų dažus, noriu pasakyti, jie satininiai, laikosi gerai, bet su pieštuku, pati spalva be pieštuko yra ne tokia intensyvi, jeigu yra sausos vietos, būtinai paryškins, jeigu yra nelygumai, jie bus kaip ant delno. Ar rekomenduoju? Sunkus klausimas, man aplamai patinka MAC kosmetika, todėl aš nesu objektyvi, tačiau manau galima surasti pigesnius šio atspalvio variantus, bet MAC lūpų pieštukai tobuli, rekomenduoju.











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig