2015 m. lapkričio 11 d., trečiadienis

Mėgstamiausios kosmetikos priemonės. Spalis'15



Mėnesio pradžioje ir mėnesio gale buvo tiek veiklos, kad aš net užmiršau parašyti apie mėgstamiausius spalio mėnesio produktus ir kosmetikos priemones. Šiandien bandysime taisyti padėtį, nes gerų ir nuostabių produktų tikrai buvo.





Noriu pradėti nuo Juvena veido priežiūros rinkinio, po dviejų savaičių naudojimo aš rezultato nepamačiau, bet po mėnesio, mano oda tapo tobulai graži. Labiausiai patiko boosteris ir veido kremas -gelis.


dar vienu mėnesio atradimu tapo Pobling šepetys, manau lygi ir graži veido oda iš dalies ir jo dėka.


Šnekant apie veido kaukes, noriu paminėti kelias Lush, kurios be galo patiko:




Lush CupCake - turėjau šios kaukės mėginuką, būtinai nusipirksiu, kai pabaigsiu savo šviežias kaukes, nes jų galiojimo laikas pakankamai trumpas.


Plaukams labai patiko kelios Syoss plaukų priežiūros priemonės. Atrodo atsiliepimai apie Syoss vien neigiami, tačiau aš sugebėjau atrasti tai, kas tiko ir patiko mano plaukams. priminu, reikia labai įdemiai skaityti etiketes ir produktų aprašymus, nes jeigu parašyta labai sausiems plaukams - tai ir yra.







Mėgstamiausias plaukų aliejus - Oriflame Eleo, labai gaila, kad jau eina į pabaigą. Kiek aš bebandyčiau įvairių plaukų aliejų, šitas lieka mano mėgstamiausiu.


Negaliu nepaminėti tobulo Matrix plaukų aliejuko, kuris pagreitina plaukų džiovinimą, saugo plaukus nuo išsausėjimo ir suteikia jiems švelnumo:




Iš dekoratyvinės kosmetikos labai noriu paminėti L'oreal True Match kreminę pudrą, man labai patiko ir maskavimas, ir atspalvis, ir rezultatas ant veido.


Matiniai lūpų dažai labai populiarūs, todėl šio mėnesio geriausių sostą pasidalino Maybelline 


ir PUPA


Dažniausiai naudojami šešėliai buvo PUPA art. Aš jau išmokau daryti tobulą makiažą naudojant būtent šios šešėlius, todėl jeigu reikia kažkur labai greitai susiruošti, į pagalbą skuba PUPA.


Jeigu reikia šaltesnių atspalvių šešėlių, mano pasirinkimas MAC


Geriausia maskavimo priemonė irgi MAC, gali užmaskuoti viską ir tobulai.


Dažniausiai naudojamu blakstienų tušu buvo Lancome, jis kiek padžiuvo ir pradėjo dažyti blakstienas tiesiog tobulai, aš net pati nustebau.


Geriausia kontūravimo paletė, juk aš tik ją ir turiu, tačiau labai patenkinta- Make Up Store


Taip pat Make Up Store biri pudra makiažo fiksavimui man patinka labiausiai. Ji suteikia veidui labai subtilaus švytėjimo efektą, jeigu naudoti šepetėliu - padengimas buvo vidutinis, o jeigu su Beauty Blender kempine - labai gerai maskuoja paakių zoną.


Iš kūno priežiūros priemonių noriu paminėti PUPA Home Spa , labai geros ir kokybiškos priemonės. Mano favoritas - kūno šveitiklis.



Labai patiko Planeta Organica vonios druska su nerolio aliejumi, gerai atpalaiduoja ir puikiai kvepia.


Manau tai tiek jeigu mes šnekame apie pačius pačiausius ir mėgstamiausius veido ir kūno priežiūros produktus.












































SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig