2015 m. gruodžio 22 d., antradienis

„Graphic Grace” by CATRICE



Vakar jau nebuvo laiko, todėl šiandien labai trumpai apie Catrice kompanijos naujienas. Noriu ryškių atspalvių ir vasariškų spalvų,  būtent tokia nauja Catrice pavasario kolekcija Graphic Grace.




Quattro Eye Shadow - keturių spalvų akių šešėliai


Spalvos:

C01 Linear Lines 
C02 Architectual Arts


Kaina: 4,49€

Kohl Liner - juodos spalvos pieštukas -kohl

Kaina:  3,49€


Eyebrow Pen - antakių pieštukas

Spalva: C01 Brown

Kaina: 2,99€



Powdery Lips - matiniai lūpų dažai

Spalvos:
C01 Straight Style
C02 Functional Forms 
C03 Dimensional Design

Kaina: 4,99€





Powder Blush - skaistalai

Spalva: C01 Structured Shapes

Kaina: 3,99€


Nail Lacquers - nagų lakai

Spalvos:

C01 Geometric Greys
C02 Straight Style
C03 Functional Forms 
C04 Graphic Glaze

Kaina: 2,79€



Pabaigai filmukas:



Mano nuomonė:

Man tokios spalvos labai patinka, primina apie pavasarį, kolekcijos parduotuvėse irgi galima laukti tik pavasarį, tačiau dar neaišku, aš bus kolekcija pristatyta Lietuvoje. Man kažkodėl atrodo, kad pačios gražiausios ir dėmesio vertos kolekcijos iki Lietuvos  nedavažiuoja, tikrai atsibodo jau žiūrėti į tuščias lentynas, kai nėra šešėlių, nėra normalių testerių ir prekių papildymo, pravažiavus visas parduotuvės galima surasti antakių pieštuką tinkamos spalvos ir tai jau prasuktą. Šnekant apie pačią kolekciją, mane labiausiai sudomino skaistalai ir matiniai lūpų dažai, man atrodo šitie atrodo žymiai ryškiau, nei iš pagrindinės kolekcijos. Labai gundančiai atrodo antakių pieštukas, tačiau kodėl atspalvis tik vienas? Sprendžiant iš reklamos, jis skirtas blondinėms. O kas patiko jums? Ar laukiate pavasario?




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig