2015 m. gruodžio 22 d., antradienis

Lush kietas šampūnas Montalbano ir Copperhead


Dar vienas mano atsiliepimas šiandien apie Lush kietuosius plaukų šampūnus, viena testavimo mes su vytu, o kita (su chna ir kava) testavimo mano mama, nes jos plaukai tamsūs, aš bijau oranžinės spalvos. Jus gi tikriausiai žinote, jeigu bandyti nudažyti chna dažytus plaukus šviesiai, gaunasi žalia spalva, kurios pašilinti ir perdažyti neišeina. Jeigu nežinojote, dabar žinote, todėl su priemonėmis, kurių sudėtyje yra chna reikia elgtis labai atsargiai, nežiūrint į tai, kad chna suteikia plaukams stiprumo, minkštumo ir labai prabangų atspalvį. Apie tai mes su jumis šiandien ir pašnekėsime.

Gamintojo aprašymas:





Kietas šampūnas Montalbano






Sicilietiškųjų citrinų aliejus, alyvuogės ir rozmarinai pavers jūsų plaukus neapsakomai žvilgančiais.

Sudėtis:

  • Sodium Lauryl Sulfate
  •  
  • Green Olives (Olea europaea)
  •  
  • Sicilian Lemon Oil
  •  
  • Fresh Lemon Juice
  •  
  • Fresh Lemon Peel
  •  
  • Popping Candy
  •  
  • Lemon Peel
  •  
  • Lemon slice
  •  
  • Rosemary Absolute
  •  
  • Organic Lemon Myrtle Oil
  •  
  • *Citral
  •  
  • *Geraniol
  •  
  • *Limonene
  •  
  • Perfume
  •  
  • Gardenia Extract

Kietas šampūnas Copperhead





Lengvas šampūnas, idealiai tinkantis tamsiaplaukėms. Jo sudėtyje esanti chna ir kava suteiks jūsų plaukams tvirtumo ir žvilgesio.

Sudėtis:
  • Sodium Lauryl Sulfate
  •  
  • Agar
  •  
  • Water (Aqua)
  •  
  • Red Henna
  •  
  • Cocoa Butter
  •  
  • Perfume
  •  
  • Ground Coffee
  •  
  • Vetivert Oil
  •  
  • Fair Trade Vanilla Absolute
  •  
  • Roasted Cocoa Extract
  •  
  • Coriander Oil
  •  
  • Powdered Rosemary
  •  
  • Fresh Organic Lemon Juice
  •  
  • Caffeine Powder
  •  
  • *Coumarin
  •  
  • *Limonene
  •  
  • *Linalool



Naudojimas: sudrėkinkite plaukus ir švelniai įmasažuokite šampūną, kol pradės putoti. Vieno šampūno užtenka net iki 80 plovimų! 

Kur pirkti: PC Panorama, parduotuvė Lush, Vilniuje

Kaina: apie 8 EUR

Mano nuomonė:

Tikriausiai pradėsiu nuo to, kad tai jau nebe pirmoji pažintis su Lush kietais šampūnais, man be galo patinka Godiva, tai šampūnas ir kondicionerius kartu, šampūnas labai skaniai ir stipriai kvepia, gerai plauna ir nesausina mano plaukų. Dabar vienas iš mėgstamiausių tapo Moltalbano, nes jis turi apelsinų ir citrusų kvapą, labai gerai, tačiau kiek per stipriai plauna plaukus (aš jį naudoju po renginių, kai reikia nuplauti formavimo priemones iki galo). Jis mano sausu plaukus kiek pasausina, tačiau aš naudoju po jo labai riebias kaukes, todėl to beveik nejaučiu. Po naudojimo plaukai labai gražiai blizga ir maloniai kvepia. Šitas šampūnas idealiai tiks normaliems, riebiems plaukams (sausiems labiau tinka Godiva), jis neriebina plaukų, suteikia jiems žvilgesio ir nepasunkina. Skaičiau atsiliepimus, kad merginos po šito šampūno nustojo plauti plaukus kas dieną, tai labai didelis pliusas. Mano mama (nes aš bijojau) išbandė šampūną su chna ir liko labai patenkinta. Jos tamsūs plaukai atsigavo, spalva tapo vos šiltesnė, bet be oranžinio tono, tokia natūraliai kaštoninė, plaukų daug, juos lengvai formuoti ir jie labai gražiai blizga. Tai, kad šampūnas neriebina plaukų , pastebėjo ir mano mama, jai efektas labai patiko, nors iš pradžių ji buvo visiškai prieš tokius šampūnus, sakė man, kad tokio stebuklo dar nematė ir nežino kaip naudoti. Šampūnas su chna tiks tik riebiems, tamsiems plaukams. Blondiniems nerekomenduoju, nes chna yra natūralus dažyklis, kurį bus labai sunku nudažyti.

Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, man Lush kietieji šampūnai labai patinka, mano mėgstamas - Godiva, tačiau naujienos irgi vertos jūsų dėmesio. Tokius šampūnus labai lengva pasiimti su savimi į kelionę, jie užima mažai vietos ir labai taupiai naudojasi. Po Naujųjų aš būtinai nusipirksiu violetinės spalvos plaukų balzamą blondinėms (irgi kietas variantas), būtinai papasakosiu jums apie rezultatą.



PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig