2015 m. gruodžio 10 d., ketvirtadienis

Planeta Organica Brazilian Rose Body Butter


Labas rytas, mano brangieji, šiandien mes šnekame vėl apie rožės, man labai patinka žiemos sezonu būtent šitas kvapas, o antrą įpakavimą šio rožių sviesto aš gavau dovanu iš Maskvos. Labai gaila, tačiau daugelio Planeta Organica produktų pas mus tiesiog nėra, o man jie taip patinka. aplamai, šnekant apie PO norisi pasakytu, kad tai labai geros kokybės plaukų ir kūno priežiūros priemonės už nedidelę kainą, plius sudėtis yra iš natūralesnių.






Sudėtyje ekologiški murmuru ir atalių aliejai,
Sviestas skirtas lieknėjimo procesams pagreitinti
Sviestas labai tirštos konsistencijos
Raudonųjų greiprutų ekstraktas pagreitina medžiagų apykaitą
Tirštas rožių aliejus atstato odos tonusą, stangrumą ir elastingumą
Pektinas, esantis raudonųjų greipfrutų sudėtyje gerina medžiagų apykaitą, tonizuoja odą, efektyviai gydo celiulitą. Ciberžolė minkština ir drėkina, suteikia odai glotnumo ir ypatingo švelnumo.


Talpa: 300 ml.

Kaina: apie 12 EUR

Sudėtis:




Įpakavimas:








Konsistencija:






Mano nuomonė:

Šitą tirštą kūno sviestą aš pirmą kartą nusipirkau prieš gerus du metus, jau spėjau išnaudoti, man be galo patiko švelnus ir neerzinantis, natūralus rožių kvapas.  Aš labai mėgstu rožes, tačiau nepernešu sintetinio ir cheminio kvapo, labai dažnai kremai turi erzinantį kvapą kuris gali tiesiog užmišti. Būtent todėl mano pasirinkimas dažniausiai sukasi tarp natūraliu produktu. PO kūno priežiūros linijos produktai turi natūralią sudėtį, todėl kvapai nėra labai stiprūs.  Jau matote iš nuotraukos, sviestas labai tirštas, nuo kūno temperatūros sušila ir pradeda tirpti, tada galima jį tepti ant kūno.  Braziliškų rožių sviestas gerai maitina ir švelnina, susigeria į kūno odą per pusę valandos, todėl aš jį naudoju tik vakarais. Šnekant apie lieknėjimą, aš jo tikrai nepastebėjau, kvaila galvoti, kad nuo kūno sviesto galima sulieknėti. Jeigu būsite Rusijoje ar Baltarusijoje, rekomenduoju apsilankyti Planeta Organica parduotuvėje, ten tikrai yra ką išsirinkti. Kainos labai palankios.

O taip atrodo Brazalų Rožės, gražu ar ne?







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig